Newsletter : love or life ??

Καλημέρα αγάπητα μου μπλόγκεράκια! 4 ώρα ξημερώματα τρίτης υπό το άκουσμα παλαιών ερωτικών λαϊκών τραγουδιών... Επιτέλους κοιμήθηκα...πρώτη φορα μετα την εξεταστικη μου κοιμήθηκα βαθιά για περίπου 6 ωρες και νιώθω πανέτοιμη να σας αφηγηθώ τα νεα μου μιας και λείπω τοσο καιρο απο το μπλογκ μου.. Αρχικά θα ήθελα να πανηγυρίσω αν και λιγο νωρίς για το ενδεχόμενο πτυχιο μου ... Έσκισα στα μαθηματα και με λίγη καλη τύχη παω για πτυχιο!!! Ειναι μια επιβεβαίωση καθως οι κόποι μου ανταμοιβονται... Ισως γίνω λιγο κακιά τωρα αλλα αυτή η τελευταία εξεταστικη ήταν απολαυστική... Σκληρή αγχωτικη και επιτυχημένη... Έβλεπα όλο μου σχεδόν το έτος, ολα αυτα τα άτομα που καποτε με κορόιδευαν να χρωστάνε τα μαλλιοκεφαλα τους και εγω να οδεύω προς πτυχίο. Πόσο ικανοποιητικό!! Ιδίως μετα απο 4 χρόνια υπερβολικά ξέγνοιαστα δουλεύοντας στην νύχτα... Anyway δεν μου αρεσει να κοιτώ πίσω καθως μελαγχολώ... Στην προκειμένη ουτε μπροστα θέλω να κοιτάζω καθως ολα ειναι τοσο αβέβαια... Τοσο καιρο έλεγα πως θα ορκίστω και θα φύγω στο Ντουμπάϊ για νέες περιπέτειες... Ήμουν τοσο σίγουρη που σχεδόν μύριζα την καυτή άμμο της ερήμου... Για άλλη μια φορα η σιγουριά με έφαγε ή οπως λεει και ο λαός οταν οι άνθρωποι κάνουν σχεδια ο θεός γελάει.. Σε εμένα ξεκαρδιστηκε ... Για την ακρίβεια αποφάσισε να μου στείλει new boyfriend τωρα... Μετα απο τοσο καιρο που του το ζητούσα μου το έστειλε την μοναδική στιγμη που δεν ήθελα κατι τέτοιο... Θα αναρωτηθείτε βέβαια γιατι ενέδωσα στον πειρασμό.. Την απάντηση την δίνει για άλλη μια φορα η χαρουλα " ειναι σκληρό για μια γυναίκα να ναι μονη" . Και εγω ειμαι για πολυ καιρο σχεδόν ολη μου την ζωή. Ο φίλος ειναι στην ζωή μου εδω και χρόνια αλλα αυτή η αλλαγη ρόλου με σόκαρε και ακομα δεν την εχω συνηθίσει.. Το φλερτ ο θαυμασμός του τα ραντεβού μας και τα κρυφά της νύχτας ολα τοσο περίεργα τοσο ξαφνικά και τοσο όμορφα... Το ερώτημα ειναι το εξής τι θα κανω.. Θα ψαξω δουλεια στην εδεσσα και θα μείνω με τον Χρήστο ή θα κυνηγήσω τα όνειρα μου μένοντας και πάλι στον άσο ;; Και αν δεν καταφέρω να ερωτεύτω ποτε;;; Γιατι να ζω με την απορία τι θα γινόταν αν έκανα αυτο ή εκεινο;;; dear god στείλε ενα σημάδι, κανε κάτι anyway... 

Share:

0 σχόλια