Μικρές στιγμές ευτυχίας...

Ευτυχία... Υπέροχη λέξη , εκτός και αν πρόκειται για το όνομα της χαζής γειτόνισσας μου. Οι ευτυχία για εμένα αγαπητά μου μπλογκεράκια είναι αυτές οι μικρές στιγμές που νιώθεις υπέροχα. Στιγμές όπως αυτή εδώ που ζω όσο σας γράφω. Αν και καλοκαίρι ο καιρός είναι ακόμα δροσερός, μάλιστα βροντάει. Ίσως βρέξει. Μακάρι να βρέξει. Λατρεύω την άγρια βροχή , κυρίως όταν ακούω yahn tiersen . Με βοηθάει να βυθίζομαι στις σκέψεις μου, ακόμα και να συγγράφω. Απολαμβάνω τον κάθε μικρό χτύπο της σταγόνας πάνω στην φθαρμένη από την πολυκαιρία τέντα. Είναι ένας ήχος απόλυτα διαπεραστικός και κρυστάλλινος που πίσω του αφήνει μια μεθυστική μυρωδιά. Πέρα από την βροχή μέσα σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα λατρεύω αυτήν την ώρα, που έχω γυρίσει από το γυμναστήριο έχω κάνει το ντουζ μου και χωνεύω την σαλάτα μου. Νιώθω ένα υπέροχο ρίγος να με διαπερνά όσο το σώμα χαλαρώνει. Πως μπορούσα να ζω χωρίς γυμναστική, πραγματικά αναρωτιέμαι. Επίσης λατρεύω τα καυτά αρωματικά αφρόλουτρα όταν έχει κρύο. Λατρεύω την ζαχαροπλαστική όταν προετοιμάζομαι για τα γενέθλια μου. Λιώνω να παίρνω δώρα αλλά και να χαρίζω. Δεν είμαι εγωίστρια. Αγαπώ να βγαίνω για μια κούπα ζεστή σοκολάτα με τις φίλες μου. Τι κρίμα που πλέον δεν έχω φίλες εδώ , στην απομόνωση της μελαγχολικής μου πόλης. Και όλες αυτές οι μικρές στιγμές ευτυχίας εξαφανίζονται σαν ένα ουράνιο τόξο μετά από ένα τηλεφώνημα. Πάντα φοβάμαι τον απρόσμενο χτύπο του τηλεφώνου. Συνήθως είναι για κακό. Στην προκειμένη ήταν η αδερφή μου εκτός εαυτού , αποφασισμένη να μας καταστρέψει το σαββατοκύριακο. Πόσο κακομαθημένη είναι μερικές φορές. Την αγαπάω πάρα πολύ αλλά το ότι δεν την αντέχω όταν είναι σε αυτήν την κατάσταση αυτό είναι γεγονός. Το αντίθετο θα με ανησυχούσε. Πφ και σε μερικά δευτερόλεπτα χάθηκε η ηρεμία μου , η ευτυχισμένη στιγμή που ζούσα, έφυγε η μπόρα και τελείωσε και η tiersen playlist μου. Ωστόσο δεν το βάζω κάτω. Ακούω ζαζ κοιτάζω τον ήλιο και ονειρεύομαι άλλους γαλαξίες. Άλλωστε η ευτυχία δεν κρατάει ποτέ για πολύ, είναι μικρές αλλά πολύ δυνατές στιγμές φίλοι μου. Για όλους εσάς που βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο και ψάχνεται πάντα το ουράνιο τόξο μετά την καταιγίδα.

Καλό σας απόγευμα ιντερνετικοί μου φίλοι.

Share:

0 σχόλια