Ταξιδεύοντας...

Αγαπημένα μου μπλόγκεράκια καλησπέρα σας απο την γεμάτη καυσαέρια και ελπίδες θεσσαλονικη... Καλα το καταλάβατε ταξιδεύω ... Και μαλιστα με όλους τους τρόπους... Κυριολεκτικά και μεταφορικά... Δεν ξέρω τι μου αρεσει πιο πολυ ... Το κυριολεκτικό μου ταξιδι ήταν ενα ταξιδι χαλάρωσης και ευτυχίας στα πάτρια εδάφη , στην Κομοτηνή μου. Πόσο μου είχε λείψει δεν μπορω να το περιγράψω με λέξεις ... Ειναι απίστευτο αυτο που νιώθω καθε φορα που βλεπω αυτή την πολη . Ήταν η πρώτη φορα που πήγα χωρις βιβλια και άγχος στην βαλίτσα μου ... Έκανα τα χαρτια της ορκομωσιας μου παρέδωσα το πάσο και έκλεισα με ενα μελαγχολικό χαμόγελο αισιοδοξίας αυτο τον κύκλο . Τοσες αναμνήσεις πικρογλυκες και πολύχρωμες... Απλα μαγικες ... Και μετα ; Τι ;; Το μέλλον... Απο τις αναμνήσεις στις σκέψεις στα όνειρα και τέλος στους στόχους...το μονο κοινό οπως αυτών ειναι οτι πηγάζουν απο το μυαλό μου και συνοδεύονται απο την μουσική του κινητού μου ... Πρεπει να ανεβώ στο λεωφορείο ... Οι επόμενες σκέψεις στο επόμενο ταξιδι κυριολεκτικό και μη ...φιλακια 

Share:

0 σχόλια