Αν δεν κοιτάς εκεί που θές να πας, θα πας εκεί που κοιτάς...

Καλησπέρα γλυκά μου μπλογκεράκια ,
   καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη στιγμές που θα σας κόβουν την ανάσα. Όχι δεν αναφέρομαι σε σκηνές καρδιακών επεισοδίων αλλά σε στιγμές που θα σας κλέψουν την καρδιά. Τρελές μοναδικές και ανεπανάληπτες στιγμές σας εύχομαι. Νέος χρόνος, με πολλές αλλαγές εσωτερικές αλλά και εξωτερικές. Οι εσωτερικές όπως καταλαβαίνετε αφορούν προσωπικά ζητήματα και εννοείται ότι θα σας αποκαλύψω. Οι εξωτερικές στην προκειμένη περίπτωση αφορούν κατά βάση το μπλογκ μου. Ίσως τις παρατηρήσετε ίσως όχι. Σε κάθε περίπτωση ελπίζω να σας αρέσει η συνολική εικόνα. Νέος χρόνος, νέο look , νέες αποφάσεις ,νέοι στόχοι. God help us με λίγα λόγια. Αυτή η ιστορία μου αφορά τους νέους στόχους.


1. Να είμαι υγειής, σωματικά και ψυχολογικά. Δεν μπορώ να ευχηθώ για κανενός την υγεία, ούτε καν για την δική μου. Μπορώ ωστόσο να προσπαθήσω. Για αρχή ξεκινάω γυμναστήριο, και θα κλείσω ραντεβού σε κάποιον οδοντίατρο. Επίσης θα πίνω κάθε μέρα λουίζα.


2. Να είμαι ευτυχισμένη. Πολλές φορές δεν μπορούμε να  αλλάξουμε την πραγματικότητα μας, μπορούμε όμως να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο την βλέπουμε. Η ευτυχία κρύβεται στα πιο μικρά, αληθινά πράγματα. Μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο, ένας περίπατος ακόμα και αν αυτός βρίσκεται στην εξωτική Έδεσσα.


3. Να πετύχω επαγγελματικά. Ξέρω ότι είναι ασαφές και αυτό με αγχώνει. Μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου αεροσυνοδό, συγγραφέα, φωτογράφο, ζωγράφο αλλά όχι φιλόλογο. Ή μάλλον μπορώ να με φανταστώ και ως φιλόλογο αλλά όχι έτσι όχι εδώ , όχι τώρα. Όποτε πρώτος στόχος είναι αεροσυνοδός. Τα υπόλοιπα θα έρθουν με την πάροδο του χρόνου.


4. Να βρω την αγάπη. Αυτή για την οποία έχουν γραφεί τόσα βιβλία, τόσα ποιήματα μέχρι και τραγούδια. Όταν ένιωσα να με αγαπάνε δεν μπορούσα να ανταποδώσω και όταν ένιωσα πως αγαπάω ποτέ δεν είδα ανταπόδωση. Ξέρω η Αλκυόνη λέει πως η αγάπη δεν είναι μπακάλικο να μετράς τι έχεις πάρει και τι έχεις δώσει. Ωστόσο όπως και να το κάνουμε δεν μπορείς να ζήσεις ευτυχισμένος με μια μονομερή αγάπη. Να δίνεις ,να δίνεις μέχρι να καταλήξεις μπακάλικο με άδεια ράφια. Μάλλον άχρηστο.


5. Να παλέψω με τους φόβους μου, όποιοι και αν είναι αυτοί.


6. Να ξεκινήσω κάποια καινούργια χόμπι. Να πάρω πτυχίο αγγλικών ή ιταλικών ή κάτι να μάθω. Η γνώση ποτέ δεν είναι αρκετή. Βέβαια αν γνωρίζεις τα κατάλληλα άτομα τότε γνώση δεν χρειάζεσαι.


 Για αρχή αυτοί είναι οι βασικοί μου στόχοι. Ελπίζω αυτή την χρονιά να γεμίσω την ατζέντα μου με πολλές και ενδιαφέρουσες εμπειρίες. Τους γράφω  για να τους διαβάζω κάθε φορά που θα κοιτάω κάπου αλλού και θα ξεχνάω τον δρόμο μου.  Και επειδή η επανάληψη μητηρ μαθήσεως εστί << Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας  , Θα πας εκεί που κοιτάς>>. Καλή  χρονιά μπλογκεράκια μου.


Η χαοτική Σιλβή σας...


Share:

0 σχόλια