Οπλισατε.. Σκοπευσατε.. Πυρ!!

Άλλη μια φορα βρίσκομαι λιγο πριν την μάχη ή μαλλον πριν τον αγώνα της εξεταστικής και της απόκτησης του πολυπόθητου πτυχίου... Συνήθως νιώθω σαν αθλήτρια που κάνει το ζέσταμα για την τελική της κούρσα... Τωρα νιώθω σαν μια γερασμένη γυναίκα που καποτε είχε πράγματι γνωρίσει την δόξα και τωρα την θυμάται και την αναπολεί... Δεν εχω τις ίδιες δυνάμεις. Όχι επειδη γέρασα αλλα επειδη έχασα την μαγική μου σκόνη...το πάθος μου... Αυτο το μοιραίο συστατικό που κάνει πάντοτε την διαφορα... Πλέον μου εχει απομεινει η τεχνική... Οπλισατε Σκοπεύσατε και πυρ ... Απλή μέθοδος μπορω να πω... Αρχικά όπλιζεσαι με εφόδια στην περίπτωση μου πατατάκια, χυμούς ,σβηστρες ,κρέμες για μαύρους κύκλους και ενα μεγάλο τετράδιο... Έπειτα στοχεύεις... 

Πρώτος Στόχος: πτυχίο.
Πρώτα  Εμπόδια: οι τρεις κωλο ιστορίες που χρωστάω 
Δεύτερος στόχος: 3 ιστορίες 
Δευτέρα εμπόδια: απροσπέλαστη ύλη 
Τρίτος στόχος : 51 κιλά
Τρίτα εμπόδια : ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ -ΔΙΑΒΑΣΜΑ 
το να χάσω ή εστω να διατήρησω τα κιλά μου σε περίοδο εξεταστικής έχοντας ήδη αγοράσει πατατάκια βάρους 10 κιλών προφανώς ειναι ουτοπία... Ωστόσο ειμαι ρεαλιστρια οποτε δεν ελπίζω στο ανέλπιστο...
Τέλος πυροβολείς.., το πυρ ειναι η στιγμη που γράφεις την πρώτη λέξη στην κολλά αναφοράς παλεύοντας να θυμηθείς κάθε χαζη λεπτομέρεια που έπρεπε να διαβάσεις αντί να βλέπεις επαναλήψεις των δυο ξένων το προηγούμενο βράδυ... Έπειτα σιχτιρίζεις την βλακεία που σε δέρνει και αφού τελείωσεις το γραπτό σου και παραδώσεις νιωθεις 10 κιλά ελαφρύτερη... Μια αίσθηση που δεν την αλλάζω με τίποτα στον κόσμο... Ειναι απολαυστική... Ειναι η στιγμη που νιωθεις την επιτυχία και την ανακούφιση... Αυτο ειναι κατι που θα μου λείψει όταν τελειώσω την σχολη μου... Anyway σήμερα προσπαθώ να στόχευσω για την πορεία μου στον επόμενο μήνα. Έχουμε και λέμε να περιποιούμαι περισσότερο το πρόσωπο μου βάζοντας κρέμες-μάσκες μέρα νύχτα. Να προσπαθήσω να χάσω 1 κιλό κάνοντας περισσότερο αερόβια άσκηση χωρις να τρώω βλακείες μετα... Να πίνω περισσότερο νερό... Να διαβαςω με προγράμμα.. Να κοιμάμαι 8 ωρες... Να τρώω περισσότερα φρούτα... Αυταααα...  Ουπς περασε η ώρα... Ώρα για υπνο... Καληνύχτα σας φίλοι μου...

Share:

0 σχόλια