What the fuck....

Έχουν περασει περίπου 10 μέρες απο την τελευταία φορα που έγραψα και νιώθω τύψεις ... Ειναι λιγο τραγικό ή μου φαίνεται,;;; Νομίζω οτι δεν έγραφα γιατι ένιωθα πως δεν ειχα κάτι να Πω ... Για να ειμαι ειλικρινής ούτε τωρα εχω κάτι συγκεκριμένο να πω... Απλα φλυαρώ... Πλησιάζει η εξεταστικη μου και εγω βγάζω την μια άφθα μετα την άλλη ... Τα όνειρα περί αεροσυνοδου παραμένουν όνειρα καθως δεν τόλμησα να πάω στην συνέντευξη... Τα όνειρα για το μελλοντικό μου βιβλίο αναστέλλονται καθως ψάχνω μια πιο ώριμη εμπειρία... Για να ειμαι ειλικρινής αυτο το δουλεύω τους τελευταίους μήνες στο πρακτικό επίπεδο... Ισως ειναι η μεγαλύτερη τρέλα της ζωής μου... Αλλα μου αρεσει... Επίσης σκεφτομαι να γίνω πωλητρια στα hondos center καθως δεν εχω κάτι καλύτερο να κάνω σε αυτή την μαγική πολη... Αυτα .... 

Share:

0 σχόλια