To bet or not??? ιδού το ερώτημα...

Καλησπέρα σας , καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μου. Το μπλογκίστικο όνομα μου ειναι Σιλβή και αυτή ειναι η προσπάθεια μου να πετύχω ενα στοίχημα. Ενα στοίχημα με τον εαυτό μου. Ισως σας φανεί αστείο ή ακόμα και γελοίο αλλα ισως ειναι ο μόνος τρόπος να φτάσω κάτι μέχρι τέλους . Η οργάνωση και η συνέπεια ειναι άσπονδες φίλες με τις οποίες εχω πιαστεί πολλές φορές απο τα μαλλιά. Κάπως ετσι αποφάσισα να φτιάξω ενα ιστολόγιο όπου θα περιγράφω την πρόοδο μου τις δυσκολίες ή τις ευκολίες που θα συναντήσω και τα νέα μου . Και όλα αυτα κάτω υπό την πίεση του χρόνου . Συγκεκριμένα αποφάσισα να πραγματοποίησω το ονειρο μου  , να γράψω ενα μυθιστόρημα και αυτή την φορα να το ολοκληρώσω προτού βρεθεί στον καλάθο των αχρήστων λόγω δειλίας και χαμηλής αυτοπεποίθησης . Ο χρόνος που όρισα ειναι ενας μήνας και κάτι ψηλά  και ξεκινάει απο αύριο . Αυτή ειναι η πρώτη ιστορια απλα και μόνο για να εγκαινιάσω το ιστολόγιο που έφτιαξα πριν απο 10 λεπτα... Αύριο θα το διακοσμήσω καθως αυτο ήταν δύσκολο να γινει μέσα απο το λατρεμένο μου κινητο . Θα χαρώ ιδιαίτερα να διαβαςω τα σχόλια σας είτε αυτα ειναι θετικά είτε αρνητικά . Ελπίζω να με εμψυχωσετε σε αυτόν τον αγώνα δρόμου.

Share:

0 σχόλια