Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε...

Αγαπητοί μπλόγκερς και ανύπαρκτοι αναγνώστες μου, αυτο το κείμενο απευθύνεται αποκλειστικά σε όσους πιάνουν χρυσό και γίνεται χώμα , στον Μητσοτακη, σε αυτούς που αγαπούν τις μαύρες γάτες και στους απανταχού γκαντέμηδες.... Βρέχει στην φτωχογειτονιά βρέχει και στην ζωή μου... Γκαντεμιά ... Η φιλολογική έννοια της λέξης κακή τύχη , όταν όλα πανε στραβά και δεν ξέρεις τι κακο έχεις κάνει στην ζωή σου... Εμένα μου περνάνε διάφορα απο το μυαλό αλλα δεν είμαι και σίγουρη.. Anyway βρήκα τον οίστρο μου και σας έγραφα, με αυτο το πάθος που πάντα με διακρίνει άλλοτε δάκρυζοντας και άλλοτε γελώντας.. Και την στιγμη που έβαζα την τελευταία τελεια κάτι πατήθηκε , δεν ξέρω τι μην με ρωτήσετε και όλο το κείμενο που έγραφα απο της 2 μέχρι τωρα 4.27 πρώτες πρωινές ωρες εξαφανίστηκε... Όλο μου το δημιούργημα χάθηκε, ένιωσα σαν να έφαγα σφαλιάρα απο το σύμπαν. Ήταν σαν να με κορόιδευε γιατι έκανα διάφορες προγραμματικές δηλώσεις που θέλω να επιτύχω και ξαφνικά όλα διαγραφήκαν... Την στιγμη που αποφάσισα να αλλάξω την ζωή μου η ίδια μου ρίχνει χυλοπίτα... Να το πάρω ως σημάδι απόρριψης ή μηπως η ζωή δοκιμάζει τις αντοχές μου.... Άτιμο σύμπαν.. Εδω θα σας καληνυχτισωωω καθως πιάστηκε το χέρι μου τόσες ωρες με το κινητο και φυσικά έσπασαν και ´ρα νεύρα μου ... Τα οποία τυπογραφικα λάθη που υα βρείτε δικαιολογηστε τα λόγω σύγχυσης και κινητού ... Φιλάκια αγαπημένοι .....

Share:

1 σχόλια