Happy birthday to me...

Χρόνια μου πολλάαααα λοιπόν να με χαίρεστε να σας γράφω ολη την ώρα... Όπως είθισται ετσι και εγω όντας κατα ενα χρονο μεγαλύτερη θα βάλω στόχους για τον επόμενο χρόνο μου... Ωστόσο επειδή όταν κάνουμε σχέδια ο θεός χαμογελάει ειρωνικά εγω απλως θα κάνω μερικές ευχές... Αρχικά εύχομαι να ειμαι υγείης το ίδιο και όλοι οι άνθρωποι γύρω μου... Ελπίζω να φτιάξω το σώμα των ονείρων μου και νς μην παρατήσω το γυμναστήριο που τόσο καιρο πηγαίνω...ελπίζω να βρω τον δρόμο μου μαζί και μια δουλειά που θα μου προσφέρει όσες υλικές απολαύσεις επιθυμώ... Επίσης θα πάρω το πτυχίο μου (αυτό το εχω σίγουρο οποτε δεν το εύχομαι) . Επίσης ελπίζω να βγάλω καποια στιγμη και ενα δίπλωμα οδήγησης με την επιθυμία να εχω ενα δικό μου αμάξι. Εύχομαι να κάνω ολική φωτόλυση για να μην ξαναπιάσω ποτε στα χέρια μου ξυραφάκια κρέμες και αποτριχωτικές μηχανές... Εύχομαι ο Αη -Βασιλης να μου φέρει ενα δώρο έκπληξη όπως όταν ήμουν μικρη και αθώα... Εύχομαι να γνωρίσω τον άντρα τον ονείρων μου , μια σωστή φίλη ( εχω μια αλλα ειναι πολύ μακρυά) καθως οι κοντινές μαλλον μας απογοήτευσαν... Εύχομαι να κυκλοφόρησω το δικό μου βιβλίο και να πουλήσει αρκετά αντίτυπα ... Εν τελεί εύχομαι ειτε κατόρθωσω όλα αυτα ειτε όχι να βρω την ευτυχία ... Ξέρω οτι ζητάω παρα πολλα ωστόσο ελπίζω οτι θα πάρω έστω τα μισά ... Ξέρω επίσης οτι μαλλον ειμαι αλαζόνικη αλλα αυτή την στιγμη νιώθω άνετα με αυτο... Πάνω απο όλα θέλω να πετάξω ψηλά, προς την ανεξαρτησία και την ελευθερία... Άραγε διαβάζει κανείς τις φλυαρίες μου;;; Ιδού το ερώτημα...

Share:

0 σχόλια