Οι γαμπροί της...δυστυχίας.


Λατρεμένα μου μπλογκεράκια, μετά από κάτι αιώνες απουσίας, επέστρεψα δυναμικά και λίγο σατυρικά. Το σημερινό μου θέμα είναι από αυτά που αργά ή γρήγορα πέφτουν στο τραπέζι σε κάθε συζήτηση: τα είδη ανδρών προς αποφυγήν. Αποφάσισα να το γράψω μετά το τελευταίο μου ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη, όπου οι νέοι μου φίλοι μου εξήγησαν πως λειτουργεί το σύστημα φλερτ στην χώρα τους. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν διαφέρει και πολύ από το δικό μας σύστημα. Τα ίδια χάλια παντού. Ας αρχίσουμε:

Ο μαμάκιας

: Διαχρονική η αξία του μαμάκια άνδρα. Έχει συνηθίσει στην γλυκιά αγκαλιά της μάνας, στον ζεστό καφέ πριν καν ξυπνήσει και στα καλό-σιδερωμένα πουκάμισα. Αγαπημένη του έκφραση:Η μαμά μου το κάνει καλύτερα. "Μην είσαι τόσο σίγουρος" η απάντηση που του αρμόζει. Αγαπημένες μου φίλες μπλογκερίνες φτύστε τον κόρφο σας, ξύστε τα οπίσθια σας και τρέξτε με όλη σας την δύναμη να σωθείτε. Η κατάσταση κρίνεται επικίνδυνη. Οι μητέρες αυτών των ανδροειδών είναι γλυκές, χαμογελαστές και πάντα πρόθυμες να σε βοηθήσουν. Όταν κλείσει η πόρτα του σπιτιού αρχίζουν τις ύπουλες μηχανορραφίες και τα πικρόχολα σχόλια. Μην ξεχνάτε πως δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από την Ελληνίδα πεθερά που δεν λέει να καταλάβει ότι το παιδί της μεγάλωσε. Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι μητέρες των οποίων ο κανακάρης κοντεύει 35-40 και θέλουν απεγνωσμένα να τον ξεφορτωθούν στην πρώτη καημένη πρόθυμη. Σε κάθε περίπτωση δεν αρκούν απλά μέτρα. Σας συνιστώ την μεγάλη χιλιομετρική απόσταση πχ βόρειος - νότιος πόλος, ζωή - θάνατος.

Επόμενη κατηγορία: ο Νικ δε γκρικ... Κλασσικός τύπος που κοιτάζει οπουδήποτε αλλού εκτός από την κατά πολύ ομορφότερη γυναίκα δίπλα του, που φλέρταρε αιώνες. Αγαπημένη του έκφραση: πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Δεν έχω νιώσει ξανά έτσι. Και πολλά άλλα κλισέ αυτού του τύπου. Δεν αρκεί χαρέμι γυναικών για να τον επιβεβαιώσει καθώς τα κόμπλεξ της πατερναλιστικής οικογένειας καλά κρατούν. Αν δεν τα κατάφερε ο ψυχολόγος να του εξηγήσει τα συμπλέγματα του δεν θα τα καταφέρεις ούτε εσύ. Χρήσιμη συμβουλή: ΦΎΓΕ ΜΑΚΡΙΆ... Θυμήσου να μου ανάψεις κι ένα κεράκι για το καλό που σου έκανα.

Nexttttt: Ο τσιγκούνης

Μία λέξη τα λέει όλα. Ωστόσο μιας και η Σιλβή σας έχει κέφια θα σας πει περισσότερα. Η τσιγκουνιά αυτού του τύπου δεν αγγίζει μόνο το πορτοφόλι του αλλά και τα συναισθήματα του. Σκέφτεται πάντα με κίνητρο το κέρδος ενώ αν πρόκειται να ξοδέψει έστω κι ένα λεπτό του ευρώ το πιο πιθανό είναι να πάθει δύο τρία εγκεφαλικά. Μην αγχωθείτε φίλες μου, επανέρχεται γρήγορα για να αποφύγει τα έξοδα γιατρού. Αγαπημένη του φράση: άπαπα ακρίβεια. Σιγά μην δώσω τα λεφτά μου σε αυτό. Τίποτα δεν αξίζει. Για χαζό με περνάς; Όχι φίλες μου οι χαζές είστε εσείς αν νομίζετε ότι άναψε κεράκια για ατμόσφαιρα. Σε αυτή την κατηγορία άνδρα έχω και την αγαπημένη του δικαιολογία για να αποφύγει την οποιαδήποτε έξοδο(με όλες τις έννοιες του όρου):έλα βρε μωρό μου κι έχει ωραία ταινία, κάνει και κρύο. Που να τρέχουμε τώρα μέσα σε τόση κίνηση. Δεν θα βρούμε ούτε πάρκινγκ, ούτε που να καθίσουμε. Το ποιηματάκι είναι το ίδιο φίλες μου, ο άντρας αλλάζει. Απομακρυνθείτε πονηρά. Δείξτε του την απόδειξη από τα εσώρουχα και τα καλλυντικά σας. Σε περίπτωση που θέλετε να σπάσετε και λίγη πλάκα δείξτε του και τον λογαριασμό από το σεξ σοπ. Πιθανότατα να αποφύγει για αρκετό καιρό κάθε σεξουαλική δραστηριότητα.

Επόμενος: ο κάγκουρας

Όσο άσχημα ακούγεται αλλά τόσο άσχημα είναι. Η χαζομάρα του και η ένταση του αγγίζουν αλλά level ενώ η νοημοσύνη του συγκρίνεται επάξια με αυτή του ραδικιού. Μπορεί να γίνομαι λίγο κακία αλλά μόνο έτσι μπορεί να περιγράφει αυτό το αλλούτερο πλάσμα. Συναντάται συνήθως σε μικρές ηλικίες και ξεχωρίζει από μακρυά από τον θόρυβο. Μην ξεχνάτε φίλες μου οι άδειοι τενεκέδες κάνουν την ζημιά. Στην περίπτωση που είστε σε κλαμπ και δεν μπορείτε αγαπημένες μου φίλες να τον εντοπίσετε από τον ήχο, σας δίνω και άλλο στοιχείο, τις σέλφις,τα μεθυσμένα στόρις που τραγουδούν με ένα άδειο ποτήρι στο χέρι και το ύφος του ανεπανάληπτου τύπου. Πράγματι ανεπανάληπτη η βλακεία τους και η δικιά σας επίσης αν δεν τον αναγνωρίσατε σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Ο Μπάμπης ο φλου... 

Τόσο φλου που σε κάνει να αναρωτιέσαι πως ζει και δεν πέθανε από βαρεμάρα. Τα πάντα τα παίρνει χαλαρά, δεν δεσμεύεται για να μην ζαλίζει το κεφάλι του, δεν δουλεύει πάρα μόνο όταν φάει και το τελευταίο ευρώ των κολλητών του και γενικά δεν ζορίζεται για τίποτα. Ποιος ο λόγος άλλωστε εφόσον η ζωή είναι ωραία. Το πρόβλημα σε αυτόν τον τύπο άντρα είναι ότι δεν ζει, συνήθως κοιμάται η είναι μαστουρωμενος η προσπαθεί να δουλέψει. Αγαπημένη του έκφραση μου αρέσεις αλλά δεν μπορώ τις δεσμεύσεις. Ας δούμε πως θα πάει και γενικά ένα ας ακόμα και αν πάει στο γκρεμό. Αγαπημένο του τραγούδι "χαλαρά, η ζωή είναι ωραία" και ήχος ξυπνητηριού "μην με ξυπνάς απ'της 6". Η περιγραφή μιλάει από μόνη της, βγάλτε άφοβα τα συμπεράσματα σας.

Ο Έλληναρας: ξυπνάει θαυμάζοντας το ποσό άντρας είναι, κοιμάται με την σκέψη ότι είναι ο καλύτερος από όλους και σε όλα. Φυσικά για οτιδήποτε στραβό, άσχημο, κακό μπορεί να συμβεί, φταίνε οι άλλοι, ενώ ο ίδιος ποτέ! Όταν τρώει φροντίζει να το δείξει με όσους ήχους διαθέτει το ανθρώπινο σώμα. Αγαπημένη του λέξη ΕΓΩ. Αγαπημένη του έκφραση "εγώ θα σου πω, εγώ κατάφερα". Την εικόνα της Παναγίας και την σημαία την έχει πάντα σε περίοπτη θέση και περηφανεύεται ιδιαιτέρως γι' αυτό ακόμα και όταν αρχίζει να βρίζει αγίους και δαίμονες. Εννοείται ότι ο μισογυνισμός του αγγίζει αλλά όρια και δεν προκαλεί έκπληξη πως θα σε φλερτάρει λέγοντας σου "για γυναίκα έξυπνη φαίνεσαι"." Για γυναίκα αρκετές σπουδές έχεις κάνει δεν χρειάζεσαι παραπάνω". Φυσικά αν κάποια γυναίκα έχει κάποιο αξίωμα παραπάνω από τον ίδιο το απέκτησε με δόλια μέσα. Όσο πιο άντρας φαίνεται τόσο πιο γρήγορα τελειώνει. Αυτό όμως δεν είναι το πρόβλημα...Το πρόβλημα είναι πως δεν δέχεται να ζητήσει μια συμβουλή, να πάει σε έναν γιατρό ή τελοσπάντων να κάνει κάτι. Αυτός είναι ο λόγος που τέτοιοι τύποι φλερτάρουν άβγαλτα κοριτσάκια θεωρώντας πως θα τις ξεγελάσουν. Προσωρινά μπορεί! Αναγούλα μου προκαλεί...Σας συνιστώ φίλες μου τσαικόφσκι, κισλοφσκι και γενικά ότι τελειώνει σι -φσκι και θυμίζει κουλτούρα εξουδετερώνει αυτόν τον τύπο. Καλέ εικόνισμα θα με κάνετε με τόσες συμβουλές αποφυγής!

Ο ΕΓΩΔΕΝΕΙΜΑΙΣΑΝΤΟΥΣΑΛΛΟΥΣ

Κλασσικός τύπος που πράγματι δεν είναι σαν τους άλλους... Είναι κατά πολύ χειρότερος. Χαμογελαστός και ευγενής, θρασύτατος και ειλικρινής κυρίως όταν σου λέει το ψέμα. Γενικά την δικαιολογία και το ψέμα την έχει πάντα έτοιμη, ενώ αν δει ότι δεν γίνονται αντιληπτά τότε θα αρχίσει τον ψυχολογικό πόλεμο επιρρίπτοντας σου όλα τα στραβά αυτού του πλανήτη. Όχι ο άντρας που έχεις απέναντι σου φίλη μπλογκερινα δεν σε αγαπάει. Αγαπάει μόνο τον εαυτό του και φροντίζει να αυτοεπιβεβαιωνεται κάθε τρεις και λίγο με το να σε κακομεταχειρίζεται. Δεν σου αξίζει. Μαζί με τα σκουπίδια θυμήσου να τον πετάξεις και αυτόν, μόνο μην τον βάλεις στο μπλε κάδο. Η ανακύκλωση δεν θα τον αλλάξει.

O Φιτ:

Αν και θεωρώ την γυμναστική από τους πιο ωραίους εθισμούς λατρεμένα μου μπλογκεράκια, τον τύπο που ανήκει σε αυτή την κατηγορία τον απεχθάνομαι. Η υπερβολή που λίγο πολύ όλα τα αρσενικά φλερτάρουν, αυτός την έχει τερματίσει. Ζει για να γυμνάζεται, γυμνάζεται για να υπάρχει. Ύφος αλα Jason Statham, σε σωματότυπο Ποπάυ και μυαλό κοκόρου. Επιλέγει ρούχα πάντα 3 νούμερα μικρότερα, ώστε να διαγράφονται οι φλέβες ακόμα πιο πολύ, λόγω των χημικών που καθημερινά φροντίζει να καταναλώνει. Χαίρεται όταν όλες οι γυναίκες τον παρατηρούν και φροντίζει να τις ικανοποιεί κάνοντας πολλές βόλτες στους διαδρόμους του γυμναστηρίου. Κάτι είναι και αυτό μιας και ο φιτ τύπος δεν κάνει σεξ, καθώς όπως ο ίδιος λέει χαλάει τις επιδόσεις του. Ας τους ενημερώσει κάποιος ότι δεν κάνουν πρωταθλητισμό (όχι πως θα το δεχόμουν και τότε...). Το μόνο που εγώ προσωπικά θαυμάζω σε αυτούς τους τύπους, είναι η αποτρίχωση τους. Τόσα χρόνια laser αγαπητά μου μπλογκεράκια και δεν είμαι σίγουρη αν το αποτέλεσμα μπορεί να συγκριθεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε έναν τέτοιο άντρα, φίλες και φίλοι μου να γνωρίζετε πως τα σέξι εσώρουχα θα τα φοράτε μόνο για φωτογραφίες και για τίποτα άλλο.

Ο παντρεμένος

: Μια λέξη άπειρες περιπτώσεις για μούντζωμα φίλες μου. Αυτή η κατηγορία χωρίζεται σε δυο υποκατηγορίες: α. αυτός που θέλει να παντρευτεί β. αυτός που είναι παντρεμένος. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν αυτοί που τάζουν γάμους και άλλες υποσχέσεις για να σε ρίξουν. Δεν έχουν αντιληφθεί πως η αλήθεια είναι προτιμότερη. Δεν έχουν αντιληφθεί πως μια γυναίκα θα βάλει τον μπελά του γάμου μόνο για να γλυτώσει μεγαλύτερους μπελάδες. Γενικώς δεν έχουν αντιληφθεί πολλά πράγματα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι εραστές της Τουρκίας, που φλερτάρουν κάνοντας περίπου 50 προτάσεις γάμου την ημέρα και δέχονται άλλες 50 μούντζες. Στην δεύτερη κατηγορία είναι οι ήδη παντρεμένοι και πλήρως μετανιωμένοι. Συνήθως οι τύποι αυτοί παντρεύτηκαν σε πολύ μικρή ηλικία, είτε επειδή μεγάλωσαν σε χωριά-μικρές πόλεις είτε λόγω απρόσμενης εγκυμοσύνης. Σε κάθε περίπτωση μετά από μερικά χρόνια ήρεμου έγγαμου βίου αρχίζουν και λησμονούν την τρέλα της νιότης. Αρχικά προσπαθούν να βρουν λίγη από την αδρεναλίνη τους χαζό-φλερτάροντας σε κάποιο μπαρ που βγήκαν, έπειτα από την άδεια που πήραν από την γυναίκα τους. Μετά από λίγο καιρό έχουν ανάγκη από κάτι πιο ισχυρό. Οπότε επιλέγουν την πιο άμεση επαφή, ιντερνετικά μηνύματα. Οι πεπειραμένοι αλλάζουν τα στοιχεία τους. Όταν σταματήσει και αυτή η επίδραση και χρειαστούν πιο ισχυρή δόση αδρεναλίνης αρχίζουν το πιο έντονο φλερτ, και το πρώτο κεράτωμα. Λίγες τύψεις και μετά από λίγο καιρό με λίγη παραπάνω γκρίνια ή πειθαρχία από τις γυναίκες τους έρχεται η δεύτερη απιστία και έπειτα ακολουθούν και οι υπόλοιπες. Η ίδια ιστορία με μικρές αλλαγές συμβαίνει επίσης στους άντρες που περνάνε κρίση ηλικίας. Μια τρίχα να γκριζάρει ή μια αραίωση και ξεκινάνε το παιχνίδι του φλερτ για να επιβεβαιώσουν τον εαυτό τους. Αιώνια παιδιά που κάνουν κόντρες με τον εαυτό τους και έρχονται δεύτεροι. Έρευνες δείχνουν πως αυτοί που κερατώνουν είναι συνήθως άντρες οικονομικά εύρωστοι. Οι άλλοι μάλλον δεν προλαβαίνουν... Φίλες μου, δεν είμαι σίγουρη αν θέλω να σας δώσω την κλασική συμβουλή να αποφύγετε τον γάμο γιατί φοβάμαι ότι θα σας πικράνω. Θα σας υπενθυμίσω όμως πως αν δεν ισχύει η μονογαμία για το ένα φύλο τότε δεν ισχύει και για το άλλο. Πριν όμως φτάσετε στα αντίποινα, προσπαθήστε να ρυθμίσετε την επικοινωνία με τον σύντροφο, λεκτική και σεξουαλική.

Ο τελευταίος για σήμερα: ο κρυφός

. Ύπουλος και πονηρός αυτός ο τύπος άνδρα. Προσέξτε φίλες μου. Θα τον βρείτε συνήθως σε στρατιωτικά επαγγέλματα ή επαγγέλματα πειθαρχίας, παντρεμένο με κάποια ήσυχη γυναίκα της εκκλησίας και πιθανότατα με δυο παιδιά. Η εικόνα είναι αψεγάδιαστη, η πειθαρχία εμφανής. Το πάθος όμως δεν κρύβεται. Συνήθως παθιάζεται με ιδίου φύλου άτομα και χρησιμοποιεί την οικογένεια για να κρυφτεί. Σε αυτό το σημείο, λατρεμένα μου μπλογκεράκια θα ήθελα να υπογραμμίσω πως δεν κρίνω σε καμία περίπτωση τις ερωτικές επιλογές που μπορεί να κάνει ο καθένας μας. Ο έρωτας όπως εγώ τον διδάχτηκα από την αρχαία φιλοσοφία, δεν κοιτά ούτε φύλα, ούτε χρόνια, ούτε στιγμές, ούτε δεσμεύσεις. Κρίνω όμως και ίσως έντονα το γεγονός ότι κρύβεται πίσω από άλλους ανθρώπους, τραυματίζοντας τους έτσι ψυχολογικά. Δεν είναι εύκολο να βρεις την σεξουαλική σου ταυτότητα, αν δεν είναι ξεκάθαρη. Ούτε είναι εύκολο να την αποδεχτείς. Χρειάζεται κατά την ταπεινή μου γνώμη πάρα πολύ δουλεία με τον εσωτερικό σου κόσμο. Πήγαινε σε ψυχολόγο όχι σε εκκλησία. Με το να καλύπτεις κάτι δεν το λύνεις.

Ουαου... Τελείωσε και αυτή η ιστορία, που στόχο της είχε φυσικά το γέλιο. Διότι αν την πάρουμε σοβαρά λατρεμένα μου μπλογκεράκια μάλλον θα καταλήξουμε όλοι σε γιατρούς με κατάθλιψη ή ακόμα χειρότερα σε μοναστήρια. Βασικά δεν ξέρω τι είναι χειρότερο από αυτά τα δύο. Σε κάθε περίπτωση ελπίζω να διασκεδάσατε όσο διασκέδασα κι εγώ τον τελευταίο μήνα που παλεύω να το τελειώσω. Όχι δεν μου χρειάζεται έμπνευση για κάτι κωμικό, μονάχα μερικές γυναικείες συζητήσεις. Α και χρόνος. Και δυστυχώς δεν τα πάω καλά ούτε με αυτό το αρσενικό. Με σκωπτική διάθεση, η sex coach-ψυχολόγος Σιλβή σας...

Share:

0 σχόλια