Κάθε αρχή και δύσκολη ......

Ladies and gentlemen σήμερα ειναι η πρώτη μέρα συγγραφής και οφείλω να ομολογήσω πως δεν πιστεύω οτι θα τα καταφέρω. Αρχικά να σας ενημερώσω οτι μετά κόπων και βασάνων έγραψα δυο ολόκληρες σελίδες. Η αφήγηση και η περιγραφή δεν θα έλεγα οτι με δυσκόλεψε. Ωστόσο συνάντησα δυσκολία στο να δημιουργησω έναν διάλογο . Για να είμαι ειλικρινής ο διάλογος μου , μου φαίνεται οτι ειναι πολυ ξερός , μόνοτονος. Θέλω να πιστεύω οτι θα βρω κάποια λύση και σε τούτο το ζήτημα ... Το θετικό της υπόθεσης ειναι οτι το μυαλό μου φτιάχνει συνεχώς καινούργια σενάρια , κατεβάζει ιδέες κσι πλάθει και άλλες ιστορίες... Ωστόσο προκύπτει η εξής απορία "θα χρησιμοποιήσω κάποιο στοιχείο απο αυτά ή θα τα πετάξω στο καλάθι των σκουπιδιών;". Επίςης νιώθω την ανάγκη να ζήσω πράγματα ωςτε να δώσω κάποια αληθοφάνεια στο κείμενο μου .. Γενικά εχω την αίσθηση πως το κείμενο των δυο σελίδων ( αισιοδοξώ στο έπακρο ) βροντοφωνάζει απο μακρυα " ΑΠΕΙΡΙΑ" ... Θέλω να πιστεύω οτι είμαι μια ρεαλιστρια που δεν καταδυναστεύει τον εαυτό της. Αυτα για σήμερα... Είμαι η Σιλβή και μόλις τελειωσααααα χα χα...

Share:

0 σχόλια