Ο μικρός πρίγκιπας της οδού ονείρων...

12.54 τα μεσάνυκτα νιώθω το κεφάλι μου να γυρίζει καθως περνούν απο το μυαλό μου οι σημαντικότερες στιγμές της ημέρας... Ειχα μια πολυ γεμάτη μέρα... Αρχικά θέλω να δηλώσω για άλλη μια φορα ένοχη καθως εχω παρατήσει για εκατοστή φορα το βιβλίο μου..  Βέβαια όταν μένεις και πάλι με τους γονείς σου δεν ειναι καθόλου εύκολο να συγκεντρώθεις στο οτιδήποτε καθως βρίσκουν τροπο να εισβάλουν και να σε ενοχλούν είτε αυτή η εισβολή ειναι στο δωμάτιο σου είτε ακόμα και στις ίδιες σου τις σκέψεις... Οποτε ζητάω μια απαλλαγή λίγων ημερών... Ενα δίλεπτο διάλειμμα για αλλαγή μουσικής... Επίσης αποφάσισα να έρθω για λίγες μέρες στην θεσσαλονικη και στο σπιτι της αδερφής μου... Ειχα ανάγκη να χαλάρωσω έστω και για λίγες μέρες... Αν και το σκεφτόμουν μέχρι τελευταίας στιγμής... Πήγα στα μπουζούκια, και μου άρεσε πολυ... Ένιωσα λιγο σαν την χωριατοπούλα ωστόσο προκειμένου να ανοίξω τα φτερά μου και να πετάξω ψηλά πρέπει να περάσω και απο αυτο το στάδιο.. Ειχα λοιπόν την τύχη στην πρώτη μου απογείωση να γνωρίσω έναν πρίγκιπα, που θύμιζε τον γνωστό σε όλους τύπομενο πρίγκιπα ο οποίος με πήγε στην χώρα των θαυμάτων.
Για την Αλίκη η χώρα των θαυμάτων περιλάμβανε λαγούς που μιλάνε και φίλτρα που σε αλλάζουν για μένα όμως η χώρα των θαυμάτων ειναι μια άλλη ιστορια ... Ειναι το μέλλον που θα ήθελα να ζήσω ειναι η ελεύθερη ζωή που ονειρεύομαι έξω απο νομούς και καλούπια, αυτο το διαφορετικό που σε μεταμορφώνει απο προνύμφη σε πεταλούδα... Ετσι λοιπόν πίνοντας μια υπέροχη σοκολάτα σε μια κακόφημη συνοικία της Θεσσαλονίκης ανακάλυψα πως οι θησαυροί ειναι παντού αρκεί να ξέρεις που να ψάξεις ... Ο μελαγχολικός και καλοσυνάτος πρίγκιπας πέρα απο το chocolate bar και το μεξικανικό μου γνώρισε και ενα άλλο κόσμο, τον κόσμο των δυνατοτήτων και των επιλογών... Μου πρότεινε δουλειές και ταξίδια όνειρα και πούπουλα... Πράγματα που δεν τα ειχα σκεφτεί... Το βιβλίο αναστέλλεται λόγω διακοπών... Όταν κατέβω απο το ροζ συννεφάκι και επιστρέψω πάλι στην μίζερη ζωή μου θα το ξαναπιάσω... Φιλακιααα ( και ας μην εχω αναγνώστες ) 

Share:

0 σχόλια