To infinity and beyond....

Αγαπητά μου μπλογκεράκια, άλλο ένα βράδυ οι κουβαριασμένες μου σκέψεις έχουν ξεχειλίσει και δεν χωράνε πλέον στο κεφάλι μου. Η λύση είναι μια ..γράψιμο. Παρέα μου οι συνήθεις ύποπτοι : ερωτικά τραγούδια και οι γονείς μου να μπαινοβγαίνουν στο δωμάτιό μου. Όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε θα ψάχνω την έμπνευση με το τουφέκι... Καταρχάς να σας ενημερώσω πως είναι η πρώτη ιστορία από το καινούργιο μου υπερφανταστικό υπολογιστή. Επίσης να τονίσω ότι ίσως είναι και η τελευταία μου καθώς αύριο πρέπει να το στείλω πίσω και ίσως μου το αντικαταστήσουν. Ο ναι για ακόμα μια χρονιά θα είμαι υποψήφια για τα βραβεία Ντέμη- γκαντέμη , και αν συνεχίσουν να καταστρέφονται τα αντικείμενα που αγοράζω σε τρείς ολόκληρες μέρες ,μάλλον θα είμαι και η νικήτρια . Λοιπόν , η σημερινή μου ιστορία έχει τίτλο ένα γνωστό σλόγκαν από το toy story <<στο άπειρο και ακόμα παραπέρα>>. Το άπειρο για μένα δεν είναι κάτι άγνωστο , αντιθέτως είναι το όνειρο και η ελπίδα πως μια μέρα θα το κατακτήσω... Είναι αυτό που βρίσκεται πίσω από κάθε θερμή ευχή που βγαίνει από τα βάθυ της ψυχής μου. Σήμερα ένιωσα αυτό το τόσο περίεργο συναίσθημα και μάλιστα δύο φορές. Την πρώτη φορά μου τηλεφώνησε μια μητέρα χρησιμοποιώντας αρκετές φορές την λέξη <<ευχαριστώ>> , για όλα όσα είχα κάνει για το παιδί της και για την ίδια. Πόσο περήφανη ένιωσα. Είναι κάτι που δεν εκφράζεται με καμία γνωστή λέξη, και πιστέψτε με ως φιλόλογος γνωρίζω αρκετές από αυτές. Για την ακρίβεια αυτή ήταν η μεγαλύτερή μου ανταμοιβή , αυτό το άπειρο συναίσθημα. Η δεύτερη φορά που ένιωσα αυτό το άπειρο να με κατακλύζει ήταν η στιγμή που ευχήθηκα για τελευταία φορά στα κορίτσια της eκ  . Κορίτσια μου γλυκά τρελά και ονειροπόλα πιάστε το όνειρο και ζήστε το ως το άπειρο και ακόμα παραπέρα. Ένας κύκλος έκλεισε και ανοίγει ένας νέος, για όλες μας. Ο αποχαιρετισμός είναι πάντοτε δύσκολος ωστόσο το απρόοπτο πάντα βρίσκεται στην επόμενη γωνία του δρόμου. Και αυτό είναι ένα ακόμα άπειρο συναίσθημα. Μιλώντας λοιπόν για εποχές παλιές και καινούργιες, δεν μπορώ να μην σας ομολογήσω πως φοβάμαι . Ζω στο μεταίχμιο και προσπαθώ να αποφασίσω ποια πλευρά του δρόμου να επιλέξω. Και οι δύο δρόμοι έχουν τα ίδια ψεγάδια αλλά και την ίδια θέα. Στην προσπάθεια μου να αποφασίσω αποφάσισα να ακολουθήσω την παλιά σοφή μέθοδο. Θα κάνω λοιπόν λίστα με τα θετικά και αρνητικά του κάθε επαγγέλματος - δρόμου.


Πλάνο 1
 Δουλειά στους αιθέρες με στόχο το άπειρο
Θετικα
  1. Ζεις σε μια ξένη χώρα με ότι αυτό συνεπάγεται
  2. γυρίζεις όλο τον κόσμο
  3. έχεις υψηλό εισόδημα
  4. δεν έχεις βασικά έξοδα
  5. έχεις χρόνο για επιπλέον σπουδές
  6. μαθαίνεις άπειρα πράγματα ταξιδεύοντας
  7. ζεις απίστευτες εμπειρίες που μπορεί να μην σου ξανά δοθεί η ευκαιρία
  8. θα έχεις πάντοτε πλούσιο καρνέ ιστοριών προς αφήγηση
  9. επαγγελματική πρόοδος
  10. ίσως κάνεις φίλους καρδιακούς
  11. Δουλειά που γίνεται όσο είσαι νέος

Αρνητικά
  1. Ζεις σε μια μουσουλμανική χώρα με πολλούς περιορισμούς κυρίως για τις γυναίκες
  2. Πολύ υψηλές θερμοκρασίες
  3. σκληρή δουλειά και άπειρες ώρες
  4. έντονο περιβάλλον επιτήρησης και πολλές φορές με πολλές αδικίες
  5. είσαι μακριά από τους αγαπημένους σου κυρίως στις γιορτές που αυτό εντείνεται
  6. ζεις μια μοναχική ζωή γνωρίζοντας κάθε μέρα διαφορετικούς ανθρώπους
  7. τις χώρες δεν προλαβαίνεις να τις εξερευνήσεις καθώς έχεις ελάχιστες ώρες.
  8. δουλεύεις σε περίεργες ώρες
  9. όταν γυρίσω θα πρέπει να ξεκινήσω ξανά από το μηδέν
  10. μηδενικός σεβασμός ή τουλάχιστον αυτό έχω ακούσει...
Πλάνο 2
Πετυχημένη φιλόλογος με βλέψεις στο άπειρο
 
Θετικά
  1. Μου άρεσε η διδασκαλία
  2. Είναι όμορφο συναίσθημα να μεταδίδεις και να αλλάζεις κάποιον άνθρωπο προς το καλύτερο
  3. Συναισθηματικό δέσιμο με τα παιδιά
  4. σεβασμός και αγάπη και από τις δυο πλευρές
  5. γίνεσαι παιδί με τα παιδιά , μένεις για πάντα νέος
  6. οι επιτυχίες των παιδιών είναι η τέλεια αμοιβή
  7. ίσως ανοίξω το δικό μου φροντιστήριο και ίσως αυτό πετύχει
  8. έχω μια ζωή να κάνω ταξίδια ως τουρίστρια
Αρνητικά

  1. Ασυνέπεια γονέων ως προς τις πληρωμές
  2. ελάχιστα χρήματα
  3. καμία ανεξαρτησία λόγω πόλης και έλλειψης προσωπικού χώρου
  4. συναισθηματικό κενό ενώ τα χρόνια περνάνε
  5. σκληρή δουλειά με πάρα πολύ διάβασμα
  6. ρουτίνα διδάσκοντας τα ίδια και τα ίδια
  7. Ελλάδα μέσα στην κρίση και πιθανότητες για πτώχευση
  8. παιδιά δύσκολα , ειρωνικά με προσωπικά ίσως προβλήματα και κακομαθημένα
Στην περίπτωση μου και η λίστα δεν πολυβοηθάει... Πφ .... Θα κοιμηθώ και θα επιστρέψω με μια απόφαση... Περιμένω την δική σας γνώμη λατρεμένα μου μπλογκεράκια.
Η μονίμως μπερδεμένη Σιλβή σας...

Share:

0 σχόλια