Ενός κακού ...μύρια έπονται ...

Αγαπητά μου μπλόγκεράκια , εχω βαλθεί να αποδείξω οτι παροιμία γνωμικό και σόφισμα εχει γράφει ανά τους αιώνες... Ή μάλλον οχι οποιαδήποτε αλλα αυτα που αναφέρονται στην κακοτυχία ... Όσοι εχουν διαβάσει εστω και λιγα απο τα κείμενα μου θα εχουν αντιληφθεί υποθέτω την ιδιαίτερη μου σχέση με την τύχη .... την ανύπαρκτη... Καποια στιγμη θα ψαξω μηπως εχω συγγενικούς δεσμούς με τον ΜΕΡΦΙ .. Μέχρι τότε απλως θα αποδείξω την θεωρεία οτι αν παει κατι στραβά τότε ολα θα πανε... Πρώτο συμβάν : παρεβρέθηκα σε white night party που διοργάνωνε το sunny ντυμένη σαν την χήρα στην πιο σεξυ εμφάνιση της ... Διπλα στους κοκκινισμενους Άγγλους και καμμενους Ρώσους έμοιαζα σαν την μαύρη Ντάλια ...
Δεύτερο συμβάν : ξέχασα τελείως τον σάκο της αδερφής μου με αποτελεσμα να μην εχει τα κατάλληλα ρούχα και καλλυντικά για να βγει να παίξει στο προαναφερόμενο παρτυ ... Άκουσα τα εξ αμάξης ωστόσο μεσα στην ατυχία μου ειχα τα ιδανικά ψηλοτάκουνα και μπόλικα καλλυντικά για να κανει την δουλεια της... Ήταν μαγική παρα τα προβλήματα της βράδιας( ηχητικά κυρίως)
Τρίτο συμβάν : αγόρασα εξωτερικό σκληρό δίσκο αξίας 62 ευρώ για να κανω φορματ. Το επόμενο δευτερόλεπτο κάηκε ο υπολογιστής μου καταστρέφοντας την μέγαλυτερη σχέση που ειχα εδω και πολλα χρόνια. 12 ολόκληρα χρονια και ετσι ξαφνικά χάλασε ... Δεν μπορούσα να το πιστέψω ... Ένιωσα πιο εκτεθειμένη απο ποτε ...
Τέταρτο συμβάν : παρηγγειλα καινούργιο λαπτοπ το οποιο περιμένω πως και πως και εχει ήδη καθυστερήσει μια μερα ... Πιθανών η επομενη ιστορια να προέρχεται απο τα φρέσκα πλήκτρα του υπολογιστή μου... Πέμπτο συμβάν : μου τελείωσαν τα μελάνια λιγο πριν το τέλος των μαθημάτων ...Αναγκαστικά τρέχω σε οποιο φωτοτυπειο βρω καθως δεν συμφέρει να πάρω αλλα... 
Έκτο συμβάν : Λογω καρδιακής προσβολής του προηγούμενου υπολογιστή χάθηκαν ολα μου τα έγγραφα... Ετσι για τα τελευταία μαθηματα ψάχνω στο Ίντερνετ καποια έτοιμα τεστ...Σημερα πήγα να εκτύπωσω και το αρχείο ήταν κλειδωμένο ... Πόση ατυχία πια...Αναγκάστηκα να φτιάξω άλλο αρχείο χρησιμοποιώντας τους υπολογιστές στο κατάστημα εκτυπώσεων ... Έμοιαζα κυριολεκτικά με εργαζόμενη πίσω απο τον ξύλινο πάγκο ... 
Και ολα αυτα συμπληρώθηκαν με μια απίστευτη αλλεργία ή οποια μου εχει σπάσει τα νεύρα... 
Συνοψίζοντας αν ειμαι γόνος του ΜΕΡΦΙ τότε ειμαι αξία διάδοχος του . Αν οχι τρέμε Μητσοτακη έρχεται η Σιλβη ... Αν υπάρχει κάρμα μηπως αυτή ειναι η τιμωρία μου που φόρεσα μαυρα σε άσπρο παρτυ ;;

Υ.Γ: αγαπημένοι μου αναγνώστες αυτο το κείμενο το αφιερώνω σε εσας που νιώθετε συνεχώς πως καποιος σας εχει ματιαξει και πως ολα πανε στραβά ...  Να θυμάστε πως τα πράγματα ποτε δεν ειναι τοσο χάλια οσο πιστεύετε... Πάντα υπάρχει κίνδυνος για χειρότερες καταστάσεις ... Εγω ειμαι απλως το τέλειο παράδειγμα ..., φιλακιαααα

Share:

0 σχόλια