Newsletter....

Έκτακτο ανακοινωθέν  bloggers μου και bloggerines μου. Σήμερα, Πρωτομαγιά γιορτάζει η εργατιά.... Μαλακιες μερικά κουμμουνια γιορτάζουν για τα εργατικά δικαιώματα...όλοι οι άλλοι ντρέπονται να γιορτάσουν καθως τα εργατικά δικαιώματα υπάρχουν πλέον μονο σε ερμηνευτικο λεξικό...ο καιρος δε κάνει το δικό του πανηγύρι... Πολύχρωμες νιφάδες διάσπαρτες εδω και εκεί να θρήνουν... Εχουν άραγε το δικό τους πένθος ή μας συμπαραστέκονται; Συνήθως μετα την καταιγίδα βγαίνει το ουράνιο τόξο και μετα ο ήλιος... Όταν όμως ολα αυτα περιπλέκονται ταυτόχρονα τι αποτελεσμα θα φέρουν ;; Απο μικρη θαύμαζα τις εκρήξεις της φύσης... Τοσο μοναδικές, τοσο τρομακτικές... Και εγω τοσο μικρη... Σαν να γίνομαι και πάλι παιδι ψάχνωντας μια αγκάλιτσά να χαϊδευτώ ... Σήμερα βρήκα  αγκάλιτσά στην φιλόξενη πολυθρόνα μου... Εχθές όμως οσο και να ήθελα την αγκάλιτσά μου βρέθηκα μπροστα σε ενα μπλε τοίχο... Μπλε φόρεσε αποκλειστικά για εμένα... Αυτο που δεν μπορω να καταλάβω ειναι γιατι έγινε τοίχος... Άστατος σαν το καιρο ή μηπως εχω γινει παιχνιδάκι στα χέρια του... Δεν καταλαβαίνω.. Αυτο το σκοτσέζικο ντουζ κοντεύει να με τρελάνει... Καιρος να περάσω στην αντεπίθεση... Ισως κάπου στην μέση να βρεθούμε... Χθες μου είπε οτι ελκύομαι καθως ειναι διαόλου κάλτσα... Η αληθεια ειναι οτι ελκύομαι γιατι εγω ειμαι διαόλου κάλτσα...  Μηπως τελικά ελκύομαι απο δυςκολες καταςταςεις ;;; Και αν πράγματι αυτές με ελκυουν μπορούν να σταματηςουν ;;; Εχω βαρεθεί να ζω μονη μου!!! Εγω και οι πολυ κακές επιλογές μου !!! Σύμπαν το ακους αυτο;;;; Καληνύχτα σας καλοί μου ηλεκτρονικοί φίλοι !!! Ευχηθείτε μου καλη τύχη !!!

Share:

0 σχόλια