Περί φιλίας και ερωτός μπλεξίματα...

Το λευκό καθαρό απο ανούσιες λέξεις φόντο του blogger ποτε δεν με βοηθούσε να γράψω το κουβάρι των σκέψεων μου . Και αυτός ειναι ο λόγος που μουντζουρώνω λιγάκι τον πρόλογο αγαπημένοι μου φίλοι... Ισως αυτο το λευκό να ευθύνεται για την απουσία μου τον τελευταίο καιρό, ισως πάλι να ειναι τα ματιά που με κοιτάνε μέσα απο τον καθρέφτη...ισως να φταίνε τα μάτια του... Ω εύρηκα!! Αυτο φταίει τα ματιά του... Τον τελευταίο καιρό δεν με αφήνουν λεπτό ήσυχη με παρακολουθούν συνεχώς όπως ενα λιοντάρι το θήραμα του.. Το πρόβλημα είναι οτι δεν ειμαι θήραμα.. Το πρόβλημα ειναι πως δεν κατάλαβα πως βρέθηκα σε αυτή την θέση και αν το θέλω πραγματικα ... Τον τελευταίο καιρο ξυπνάω και κοιμάμαι προσπαθώντας να καταλάβω ποτε η πραγματική φιλία μετατράπηκε σε αυτο το αέναο συναίσθημα... Εχω ακούσει πολλές φορές πως στα φιλικά ματς μπαίνουν τα καλύτερα γκολ ωστόσο γελουσα καθως θεωρούσα πως ίσχυε για νεογέννητες φιλίες. Τι ξεχωρίζει λοιπόν την φιλία απο τον έρωτα;;; Αυτο ειναι το σημερινό μου ερώτημα...  

Βήμα 1: γνωρίζεις έναν άνθρωπο του αντιθέτου φύλου 
Βήμα 2 : ψάχνεις για κάτι κοινό εκτός απο το σφράγισμα στον φρόνιμητη 
Βήμα 3: έλκεσαι απο την συντροφιά και συνεχίζεις την παρέα.
Βήμα 4 : δένεσαι όσο περνάει ο καιρός και μοιράζεσαι ( εκτός απο το βρακι σου ) οτιδήποτε τρελό χαζό και ανούσιο. Απο μια μικρη σκέψη μέχρι ενα κομμάτι γλυκο 
κατα την διάρκεια ενός ξέφρενου Σαββατοκύριακου. 
Εν ολίγοις τα κοινά σημεία σύνδεσης καθως και η αμοιβαία έλξη υπάρχουν τοσο στον έρωτα οσο και στην φιλία... Τι τα διαφοροποιεί λοιπόν;; Το λαθος timing;; Ή μηπως οι ήδη υπάρχουσες σχέσεις;; Και όταν ο συντελεστής διαφοράς αγγίζει το μηδέν τότε γιατί μετατρέπουμε την φιλία σε έρωτα μα τον έρωτα σε φιλία  ποτε;;; Υποτίθεται οτι εμείς οι άνθρωποι ειμαστε έλογα όντα... Κουβάρι οι σκέψεις για άλλη μια φορά... Οσο για τα αισθήματα χαμένα σε μια πολύβουη πλατεία ,χαμένα και ανήμπορα να βρουν το σωστό μονοπάτι ...  Μέσα μου ξέρω οτι αργα ή γρηγορα θα φύγει η ομίχλη και θα βγει και πάλι ο ήλιος... Πάντα βγαίνει... Η ώρα ειναι 1.57 ξημερώματα Παρασκευής... Καληνύχτα και καλημέρα φίλοι μου ...

Share:

0 σχόλια