Καθρέφτη καθρεφτάκι μου ....

Ειναι και αυτα τα βραδιά που δεν με πιάνει ο ύπνος και ονειρεύομαι με ανοιχτά τα ματιά ακούγοντας Κλασσική...  Σήμερα ακούω όπερα, για την ακρίβεια Pavarotti... Ειναι απλα υπέροχος καθως με ταξιδεύει σε στενάκια της Σιένα χαμένη στον κόσμο μου ψάχνοντας να ζήσω τον δικό μου μυθικό έρωτα... η Ιουλιέτα εστω και μετα θάνατον βρήκε τον ρωμαιο της, ο καρυοθραύστης κατάφερε να πλησιάσει την μπαλαρίνα του μονο μέσα απο τις φλόγες λιγο πριν καούν ολοσχερώς... Ελπίζω όταν γνωρίσω τον δικό μου έρωτα να ζω και να ειμαι σε ηλικία να το χαρώ κιόλας... Μου αρεσει που ειμαι μονη μου απλως εχω την ανάγκη να νιώσω επιτέλους μια ζεστη αγκαλια και ασφάλεια.. Θέλω καποιος να μου πει πως θα ειναι εκεί για μένα οτι και αν συμβεί... Εχω κουραστεί να ειμαι μια ζωή το μπακούρι της παρέας.. Ωστόσο δεν θα ήθελα να εχω μια σχέση για τα ματιά του κόσμου... Βλεπω ζευγάρια που ειναι χρόνια μαζί και το εχουν ξεχάσει... Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να βολευτω σε μια κατάσταση... Δεν ειμαι τέτοιος τύπος και δεν θέλω να γίνω...κάποτε ο χειρότερος μου φόβος ήταν η μοναξιά τωρα ειναι η αδράνεια... Φοβάμαι μηπως βολευτω σαν όλες τις κότες που ξέρω και αποφεύγω να κοιτάζομαι στον καθρέπτη μου... Τραγική ειρωνεία να κοιτάς τον όμορφο εαυτό σου στον καθρέφτη και να ανακαλύπτεις πως πίσω απο το μεικ απ κρύβεται η ακμή ή διαφορα αλλα σημάδια του χρόνου... Πόσο ψεύτικο, πόσο μάταιο όλο αυτο ....  Αναπολώ τις μέρες που κοιτάζα τον καθρέφτη μου και έβλεπα όνειρα ελπίδες στόχους και εμένα να χαμόγελαω. Ήμουν ενα κοριτσάκι με παχια φρυδια που έλαμπε στην θέα ενός μηνύματος.. Τωρα το μονο που βλεπω ειναι λίπος, κατεβασμένα ματιά θαμπη επιδερμίδα και μοναξιά... Ελπίζω να βρω εστω μια δουλεια σύντομα... Το μονο που εχω βρει ειναι όνειρα και μάλιστα πολλα... Που ξέρεις ισως κάνω και πάλι το θαύμα μου και φτιάξω μια νέα πραγματικότητα... Wish me luck!!!


Share:

0 σχόλια