Γράμματα στον εαυτό μου...


Αγαπημένε μου εαυτέ, Άγιε Βασίλη, σύμπαν και λοιποί πλανήτες, Σας στέλνω αυτό το γράμμα με σκοπό το κυνήγι της τύχης και αυτή την χρονιά!Την προηγούμενη χρονιά άφησα την τύχη στην τύχη, τους στόχους στην ελπίδα και τον εαυτό μου ... Ας μην σχολιάσω καλύτερα. Φέτος όμως έμαθα το μάθημα μου. Αποφάσισα να δω τα πράγματα όπως και τις προηγούμενες χρονιές πλην της τελευταίας βεβαίως- βεβαίως. Σαν ένα παιχνίδι monopoli που κυνηγάς τις καλές επενδύσεις, αποφεύγεις τις κακοτοπιές και αν σου έρθει κακή ζαριά παλεύεις να ορθοποδήσεις, χαμογελώντας ή αναθεματίζοντας τον ανάδρομο Ερμή. Με λίγα λόγια βάζω στόχο,σαν κλασσική γυναίκα τοξότης και επιθυμώ για την νέα χρονιά από τον εαυτό μου λίγα και καλά, πάνω από όλα αληθινά και αυθόρμητα.
Ο φετινός μου δεκάλογος ξεκινάει όπως πάντα με την υγεία. Δεν μπορείς να προσευχηθείς για την υγεία και ούτε να κάνεις πολλά. Μπορείς όμως να την ελέγξεις λιγάκι χαμογελώντας κάθε πρωί αισιόδοξα στον καθρέφτη σου. Μπορείς να την ρυθμίσεις από την διατροφή σου, τόσο την υλική όσο και την άυλη. Αν το σκεφτείτε καθημερινά ταΐζουμε τον εαυτό μας με θερμίδες, λιπαρά, χοληστερίνη,αρνητισμό,νεύρα,έρωτα,χαμόγελα,απελπισία,αισιοδοξία. Θρέφουμε πέρα από τον οργανισμό μας και τον παράδεισο ή την κόλαση της ψυχής μας. Χιλιάδες ψυχολόγοι , θρησκευόμενοι διαφόρων θρησκειών , ειρηνιστές και εγώ, η λατρεμένη σας Σιλβή, σας συνιστούμε παράδεισο. Κλασσική επιλογή.
Φυσικά ο στόχος μου δεν περιορίζεται στην υγεία, γιατί τότε δεν θα μπορούσα να γεμίσω περαιτέρω γραμμές, ούτε στο μπλογκ μου, αλλά ούτε στο βιβλίο της ζωής. Επόμενη κατηγορία στόχευσης είναι η ανεξαρτησία. Ένα άυλο συναίσθημα για το οποίο χιλιάδες εκατομμύρια άνθρωποι αγωνίστηκαν. Άλλοι με σπαθιά και όπλα και άλλοι με χαμόγελο και τίμια εργασία. Ένα συναίσθημα το οποίο μπορεί να φέρει αρκετές χαρούμενες κωλοτούμπες στην ζωή σου και να σε γλυτώσει από μπόλικα χάπια και ψυχαναλύσεις. Σκληρός στόχος αλλά αξίζει τον κόπο. Επόμενη στάση μια εξίσου άυλη έννοια, για την οποία έχουν γραφτεί χιλιάδες τραγούδια, ποιήματα και πολύχρωμα στιχάκια στους τοίχους. Η ελευθερία μπλογκεράκια μου, είναι η μοναδική έννοια που όλοι μπορούμε να ορίσουμε εύκολα αλλά όχι και να την συλλάβουμε. Ελευθερία είναι κάτι διαφορετικό για τον καθένα μας. Για μένα ελευθερία είναι να μπορώ να κάνω ή να επιλέξω ότι θέλω, να εκφράσω οτιδήποτε περάσει από το μυαλουδάκι μου χωρίς να χρειάζεται να το ωραιοποιήσω για τα κολλημένα στις προκαταλήψεις μυαλά. Ελευθερία για μένα είναι να είμαι ο εαυτός μου, σε όποιον κύκλο και αν βρεθώ, ότι σχέση και αν κάνω. Ελευθερία για μένα είναι το δικαίωμα να είμαι ευτυχισμένη όπως εγώ το επιλέξω. Ελευθερία για μένα είναι να ακούσω την καρδιά μου και όχι τους ψιθύρους του μυαλού. Να χορεύω στην βροχή και ας μην υπάρχει μουσική. Λίγο ποιητικό μα αληθινό συναίσθημα. Ωστόσο δεν ξέρω αν διαθέτω την απαιτούμενη αρετή και τόλμη. Βέβαια αυτή η παραδοχή αμέσως με κάνει να νιώθω άτολμη,δειλή. Όχι...Δεν μου πάει, δεν είμαι εγώ...Εγώ είμαι κάτι άλλο που πρόκειται να γίνει. Λατρεμένα μου μπλογκεράκια θέλω γι'αυτή την χρονιά να κάνω τουλάχιστον ένα ταξίδι εκτός ελληνικών συνόρων, είτε με παρέα είτε μόνη. Φυσικά λατρεύω και τους προορισμούς των ελληνικών εδαφών, αλλά αυτοί απλώς σε μαγεύουν με την φυσική ομορφιά τους. Το εξωτερικό θεωρώ ότι σε αλλάζει, σε διδάσκει καθώς έρχεσαι σε επαφή με ξένο πολιτισμό. Άλλη κουλτούρα μπλογκεράκια μου, όπως και να το κάνουμε σε ανανεώνει. Επίσης επιθυμώ γι αυτή την χρονιά να συνεχίσω να προσέχω τον εαυτό μου. Εσωτερικά και εξωτερικά. Ίσως αρχίσω να χρησιμοποιώ και κρέμες όταν ξυπνάω και πριν κοιμηθώ, σαν τις γυναίκες των σιριαλ. Και ίσως προσθέσω άλλο ένα χόμπι. Ίσως χορό. Ίσως κάτι άλλο. Το μόνο σίγουρο είναι οτι δυσκολεύομαι να διαβάσω αυτό το διάστημα. Ίσως στο μέλλον, όταν επιδιορθώσω την ζωή μου. Τέλος θέλω και αυτή την χρονιά να εκτιμήσω όλα αυτά που έχω κάνει, λάθη και σωστά. Και έπειτα να πω ένα μεγάλο <<ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ>>. Βλέπετε έχω την εξής πεποίθηση, πως τα πάντα στην ζωή έχουν λόγο που γίνονται και πάντα κάτι μας δείχνουν. Οπότε είναι πολύ σημαντικό για μένα αντί για τύψεις ή νεύρα, να νιώσω ευγνωμοσύνη και κατανόηση. Πάνω από όλα όμως να διδαχτώ από κάθε βήμα και στραβοπάτημα, από κάθε τρεμούλιασμα,δάκρυ ή χαμόγελο συγκίνησης. Ακόμα και από εκείνες τις στιγμές της απόλυτης γκαντεμιάς, που πήγαν την ζωή μου ένα χρόνο πίσω. Επιθυμώ και απαιτώ να αγαπήσω τον εαυτό μου όπως ακριβώς είναι.
Και κάπου εδώ μετά από άπειρες προσπάθειες συγκέντρωσης για να τελειώσω αυτή την ιστορία και ακόμα περισσότερες δυσκολίες, θα θέσω μια ευχή για την χρονιά που έρχεται. Εύχομαι λοιπόν αυτή η χρονιά λατρεμένα μου μπλογκεράκια να μου μάθει να αγαπάω και να αγαπιέμαι, να είμαι ευτυχισμένη και τυχερή. Σας εύχομαι αντίστοιχα μπόλικη αγάπη, υγεία που να ξεχειλίζει από τα μπαντζάκια σας και πολλές χαμογελαστές στιγμές.
Με γιορταστική διάθεση , η αγαπημένη σας Σιλβή...

Share:

0 σχόλια