Κλείνοντας τα τεφτέρια του 17...


Λατρεμένα μου μπλογκεράκια, μια μέρα αφότου κατόρθωσα να τελειώσω την προηγούμενη ιστορία με τους στόχους του 2018 αποφάσισα πως έπρεπε να κάνω ένα απολογισμό και να αποφασίσω αν πέτυχα ή όχι αυτά που ήθελα την προηγούμενη χρονιά. Άλλωστε ο απολογισμός και η αυτοκριτική είναι ένας από τους τρελούς μου στόχους για το 2018. Συνοπτικά η χρονιά μου είχε πολλά πάνω και κάτω, αρκετές κωλοτούμπες και μπερδέματα αλλά και όμορφες στιγμές. Είμαι περήφανη που προσλήφθηκα σε μια πολυεθνική παγκόσμια εταιρεία που εδρεύει στην μέση Ανατολή και συγκεκριμένα στο Abu-Dhabi. Μου πήρε αρκετές προσπάθειες, ωστόσο άξιζε. Έβγαλα καινούργιο διαβατήριο και περίμενα υπομονετικά να περάσει ο καιρός για να με καλέσουν. Αυτό για το οποίο μετανιώνω είναι ότι χαρούμενη και περήφανη το ανακοίνωσα σε φίλους, που δεν είχαν όλοι την ίδια χαρά με μένα. Μάλιστα όσο περνούσαν οι μήνες κι εγώ ήμουν ακόμη εδώ, στην Ελλάδα να αγωνίζομαι, αυτοί μπορώ να πω ότι χαίρονταν περισσότερο. Προς μεγάλη μου έκπληξη η λίστα φίλων μειώθηκε. Στεναχωρήθηκα εκείνο το διάστημα αλλά μου πέρασε. Νευριάζω με τον εαυτό μου, καθώς όλο αυτό το διάστημα που περίμενα να φύγω στο εξωτερικό, ξέχασα να ζω. Απλώς φυτοζωούσα και αυτό φαινόταν. Έκανα πολύ λάθος επιλογές στην προσωπική μου ζωή, δούλευα με μεγάλη δυσκολία και έχασα κάθε ενδιαφέρον και χόμπι. Για ένα χρόνο σχεδόν ήμουν στάσιμη, πράγμα το οποίο κόντεψε να με σκοτώσει. Σκέφτομαι ότι αν είχα μια ειδοποίηση για όλη αυτή την καθυστέρηση, ίσως να είχα ψάξει άλλη δουλειά ή κάποιο μεταπτυχιακό ίσως και να άλλαζα πόλη... Μετάνιωσα επίσης για τον παρορμητισμό μου και για την εμπιστοσύνη που έδειξα σε λάθος άτομα. Τα πλήρωσα και τα δυο με μαύρο δάκρυ και μπόλικες αναμπουμπούλες. Αντιθέτως χαίρομαι πάρα πολύ για την εμπιστοσύνη που έδειξα σε ανθρώπους που με αγαπάνε πραγματικά. Άκουσα συμβουλές, πόνεσα ακούγοντας αλήθειες αλλά όλα ήταν για το καλό μου. Χαίρομαι και στεναχωριέμαι για την δουλειά που έκανα το καλοκαίρι. Από την μία αντιλήφθηκα πόση δύναμη και υπομονή έχω μέσα μου, και από την άλλη συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά δεν αξίζουν αν είσαι δυστυχισμένος. Κι εγώ ήμουν πολύ δυστυχισμένη καθώς δούλευα δίπλα σε ανάξιους και τοξικούς ανθρώπους. Πέρασε ο εφιάλτης... Ταξίδεψα αρκετά και επισκέφθηκα μοναδικές τοποθεσίες. Το Κεραμαριό στην Δρακότρυπα της Καρδίτσας ήταν για μένα ο καλύτερος προορισμός και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα. Μέσα από τις εκδρομές μου και τις αναζητήσεις μου ανακάλυψα ταλέντα αλλά και αδυναμίες. Πολύ μου αρέσει που με το καιρό ξέρω τι μου πάει και τι όχι. Λάτρεψα την τοξοβολία από την πρώτη στιγμή και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι το μελλοντικό μου χόμπι μιας και πλέον έχω αετίσια όραση! Ω ναι αποφάσισα εν μια νυκτί να κάνω laser στα μάτια μου και το έκανα στην χρονιά που μας πέρασε. Υπέροχη εμπειρία οφείλω να ομολογήσω και θεωρώ ότι το έκανα την κατάλληλη στιγμή. Είναι τόσο περίεργο να βλέπεις τόσο καθαρά χωρίς την κούραση των φακών, και ακόμα πιο περίεργο όταν μπορείς να εμπιστευτείς τα μάτια σου απόλυτα. Το laser λειτούργησε άψογα πάνω μου αν σκεφτεί κανείς ότι ξεκαθάρισε το τοπίο ακόμα και στο μυαλό μου. Είδα πράγματα που ίσως υποσυνείδητα απέφευγα. Με μεγάλη μου χαρά διέγραψα ανθρώπους που δεν πίστευα ότι μπορώ! Να σας δώσω μια συμβουλή λατρεμένα μου μπλογκεράκια; Αν θέλετε να διαγράψετε ανθρώπους θα πρέπει να πέσουν τόσο πολύ στα μάτια σας ,που δεν θα μπορείτε να τους δείτε. Μετά από λίγο δεν θα θέλετε κιόλας. Με λίγα λόγια μπλογκεράκια μου το 2017 για μένα ήταν μια χρονιά στάσιμη, η οποία όμως μου δίδαξε πράγματα και έφερε αλλαγές στην ζωή μου. Βλέπετε όταν πέτυχα το στόχο του εξωτερικού ήμουν τόσο χαρούμενη και λανθασμένα θεώρησα ότι όλα μου τα προβλήματα θα λύνονταν ως δια μαγείας. Αυτή η αναμονή μου σπίτι με ανάγκασε να αντιμετωπίσω όλα αυτά τα προβλήματα και να βγω νικήτρια. 2017 σίγουρα δεν ήσουν η χρονιά μου, ωστόσο είμαι αυτό που λένε οι Άγγλοι, grateful(ευγνώμων). Μου έμαθες ότι αξίζω πολύ περισσότερο από αυτό που νόμιζα εγώ και κάποιοι κακοί φίλοι. Μου έμαθες να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και να παλεύω ακόμα πιο δυνατά! Σε ευχαριστώ λοιπόν 2017. Ας ελπίσουμε πως το 2018 θα είναι η χρονιά μου. Με αγάπη η σκεπτική Σιλβή σας...

Share:

0 σχόλια