Αυτά τα βροχερά απογεύματα...

Αγαπητά μου μπλογκεράκια καλή χρονιάα... Εύχομαι πρώτα υγεία, πολλές ζεστές σοκολάτες τα κρύα απογεύματα με αγαπημένα σας άτομα και ακόμα περισσότερα χαμόγελα... Και μετά τις ευχές ας περάσουμε σε κάτι πιο καυτό... Η αγαπημένη σας μπλόγκερ επανεμφανίστηκε μετά από αρκετό καιρό ανάπαυσης. Μακάρι να είχα έναν πιο πικάντικο λόγο εξαφάνισης ωστόσο η αλήθεια είναι πως όταν είχα έμπνευση βαριόμουνα και όλες τις υπόλοιπες στιγμές απλώς δεν μπορούσα να εκφραστώ... Λοιπόν τα νέα μου πολλά και διάφορα... Αρχικά άλλαξα δάσκαλο οδήγησης και επανήλθα στην ατρόμητη και αυθόρμητη προσωπικότητα μου. Ο προηγούμενος εκτός από τα κόμπλεξ του, που συχνά ξεσπούσε πάνω μου πολλές φορές αποδείχθηκε και καλός κλέφτης. Όταν δεν κατάφερε να με πείσει να γυρίσω πίσω και πήγα να πάρω την καρτέλα μου και ένα ποσό των χρημάτων που έδωσα με αντιμετώπισε ειρωνικά. Έπειτα έβγαλε την τιμή, αδικαιολόγητα υψηλή και φυσικά δεν είχε καμία σχέση με την αρχική συμφωνία. Ναι, καλά το καταλάβατε με έγδυσε με όποιο τρόπο βρήκε εύκαιρο από την τριανταπεντάχρονη εμπειρία του. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι ο νέος δάσκαλος είναι πολύ κοινωνικός και πρόθυμος να μου εξηγήσει τα πάντα. Μάλιστα από τα πρώτα πέντε λεπτά φάνηκε ότι είμαι αρκετά καλή και ο ίδιος μου έκανε αρκετά θετικά σχόλια. Εν ολίγοις αγαπάω και πάλι οδήγηση. Τα παιδάκια μου αυξάνονται και σε αριθμό και σε επίπεδο γνώσης. Για την ακρίβεια όλα γράφουν καλά και οι κριτικές είναι θετικές. Τέλος το πιο σημαντικό... Πήγα για ακόμη μια φορά σε συνέντευξη της εταιρίας, που ενδιαφέρομαι... Αυτή την φορά καλύτερα προετοιμασμένη, με καινούργιες μπορντό γόβες και τρελή αυτοπεποίθηση. Ήταν δύο μέρες εξαντλητικές ωστόσο προσοδοφόρες σε επίπεδο γνωριμιών και εμπειριών... Οι δοκιμασίες διαδέχονταν η μια την άλλη και εγώ έβλεπα τον αριθμό μου να φιγουράρει συνεχώς στην λίστα με τους επιτυχόντες. Μέχρι που έφτασα στην τελική συνέντευξη με τους κριτές. Ήταν πολύ φιλικές και η συνέντευξη τελείωσε χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις... Μας είπαν να περιμένουμε 4-6 εβδομάδες για τα αποτελέσματα... Για την ώρα αναμονή ... Επίσης είχαμε μια καινούργια είσοδο στην λίστα φιλικών σχέσεων. Πρόκειται για μια παλιά συμμαθήτρια που την βοήθησα να βρει ένα παιδάκι για μαθήματα αγγλικών. Ήσυχο κορίτσι και ώριμο. Η λίστα ερωτικών σχέσεων παραμένει κάπου αραχνιασμένη. Για την ακρίβεια έχω ξεχάσει που την έκρυψα...
Αυτά τα νέα λατρεμένοι μου... Μέχρι την επόμενη φορά φιλάκια...

Σιλβή Κάραλη...

Share:

0 σχόλια