Newsletter volume άγνωστο .....

Καλησπέρα αγαπητά μου μπλόγκεράκια... Ειναι μια κρύα νύχτα του Νοέμβρη και εγω για άλλη μια φορα μονη σαν την ανεμώνη με το κινητο ανα χείρας προσπαθώ να βρω τι μου λείπει...ωωωω ναι καλα καταλάβατε .. Αυτη ειναι η μηνιαία μου γκρίνια ... φυσικά αρωγός στην προσπάθεια μου ο ερωτικός fm... Στην ζωή μου τον τελευταίο καιρο επικρατεί απόλυτη ησυχία και ηρεμία.. Επέστρεψα στην εδεσσα, σε αυτή την όμορφη πολη που τοσο με πνιγεί ξεκίνησα τα ιδιαίτερα και κάπως ετσι η ζωή μου μπήκε σε μια νεα φάση... Σπιτι δουλεια δουλεια σπιτι ... Φαύλος κύκλος απόλυτης βαρεμάρας και ρουτίνας .. Αν υπήρχε κάποιο ενδιαφέρον ερωτικο ή φιλικό τα πάντα θα ήταν τελείως διαφορετικά. Θα ήθελα και πάλι να φύγω μακρυα αλλα τουλαχιστον θα ζούσα καλύτερα ... Ξέρω πως θέλω πολλα ωστόσο αυτα τα ζητάω απο τον εαυτό μου και οχι απο τον οποιονδήποτε ... Καποτε ζητούσα δουλεια ... Τωρα εχω και ειμαι υπέρ ευτυχισμενη γι αυτο ... Καποτε ζητούσα μια τρυφερή αγκαλια την απέκτησα ωστόσο τελείωσε πολυ σύντομα ... Οποτε αυτή την φορα διατυπώνω την επιθυμία μου με μεγαλύτερη ακρίβεια ... Θέλω μια τρυφερή αγκαλια ανθρώπου που να με καταλάβαινει και να με σέβεται οσο και εγω... Και αυτή την φορα να διαρκέσει τοσο ωστε να αποκαλείται ουσιαστική . Θέλω μα γνωρίσω νέους πολιτισμούς μια νεα ζωή ... Ελπίζω να φτάσω με την δουλεια μου σε ενα σημείο που να ειμαι υπερήφανη για τον εαυτό μου ... Ξέρω σας κουράζω λέγοντας σε καθε ποστ τα ίδια και τα ίδια ... Ωστόσο επαναλαμβάνω τους φόβους μου και τους στόχους μου για να μην χάσω τον δρόμο μου στην απεραντοσύνη της ζωής ... Οπως λεει και ο λαός αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας , θα πας εκεί που κοιτάς... Καθε βράδυ λοιπόν βλεπω και διαβάζω οτι υπάρχει σχετικά με το Dubai και την εταιρία ... Οποτε θα παω στο Ντουμπάϊ ειτε αεροπορικώς ειτε νοητώς... Άλλωστε δυο ειναι τα τινά που θα συμβούν στην ζωή : εκείνα που φοβόμαστε πολυ και εκείνα που επιθυμούμε πολυ ... Τουλαχιστον εχω μια γνώση μέλλοντος... 



Υ. Γ άρχισα μαθηματα οδήγησης ... Καημένε Πέτρο ... Ποιος ξέρει ποσά χαζά θα του πω τον επόμενο καιρο ...









Share:

0 σχόλια