Gone girl...

. Αγαπημένα μου μπλόγκεράκια , η σιλβη σας νιώθει νοσταλγικά καθως γράφει την σημερινή της ιστορια σε ενα παλιό αλλα πάντοτε αγαπημένο μέρος. Την κομοτηνη μου, το μέρος της νιότης μου οπου μαζι με κατι εσώρουχα και γλάστρες μου έκλεψε και ενα κομμάτι της καρδιάς μου... Οι εξελίξεις πάμπολλες η διάθεση καλη η μπαταρία μέτρια και ο χρόνος αρκετός. Ταξίδεψα τοσο πολυ μεσα σε ελάχιστες μέρες... Βρέθηκα στον Βόλο οπου έμαθα τι εστι καβούροδαγκάνες.. Ψώνισα βρεφικά είδη και ειδη σπιτιού.. Βρέθηκα χαμένη καπου στην Αθήνα να τρέχω με ενα ταγερακι και σινιον μαλλι.. Κολύμπησα σε αλμυρή λίμνη οδήγησα βάρκα και θαύμασα την δυνατή θελήση ανθρώπων ΑΜΕΑ. Ξενύχτησα σε γλέντι γάμου οπου χόρεψα κιόλας με την ψυχή μου.. Επισκέφτηκα μια νεα μικρη ζωή μολις μια σ εβδομαδας και σοκαρίστηκα... Ολα αυτα και αλλα πολλα μεσα σε μονο μια εβδομάδα ... Πολλα χιλιόμετρα περισσότερες εμπειρίες και μεγάλες αλλαγές χαρακτηρίζουν την ζωή μου . Η μεγαλύτερη νιώθω οτι έρχεται !! Εχω ενα περιεργο ένστικτο αγαπημένα μου μπλόγκεράκια .. Ειμαι στην αιχμή των γεγονότων .. Η σιλβη σας νιώθει ανυπομονησία ...

Share:

0 σχόλια