Newsletter!!!

Αγαπημένα μου μπλόγκεράκια σιωπηλοί ακροατές μου , καλησπέρα σας . Η ώρα ειναι 12 βράδυ Σαββάτου , ενός μοναχικού Σαββάτου... Δεν βαριέσαι , την μοναξιά την έζησα ,την ζω... Οπως λεει και ο πορτοκαλογλου κανε λιγάκι υπομονη ... Πέρα απο υπομονη κανω και πολλές προσπάθειες να επιβίωσω ... Ας τα πάρω όμως απο την αρχή... Η φιλία μου με τον γνωστό άγνωστο μετατράπηκε αστραπιαία σε έρωτα. Και τοσο αστραπιαία σε ενα τίποτα με μπόλικο καθόλου . Ξενερώσε χωρις ιδιαιτερο λογο και οσο και αν προσπάθησα στην καλύτερη περίπτωση ένιωσα γελοία... Ξενερώσα και εγω κυρίως οταν τον είδα με ενα ανήλικο σουργελο μπροστα μου ... Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ειμαι τόσο Σουηδέζα και ετσι πήρα τα μπογαλακια μου γύρισα σπιτι με πληγωμένο εγωισμο και στις 6 το πρωι έφτιαξα βαλίτσα και οπου φύγει φύγει ... Πέρασα 5 μέρες με την οικογένεια μου στο παλιούρι ... Ένιωσα και πάλι παιδι .. Ή μαλλον έφηβη .. Δεν ξέρω κατα πόσο ειναι καλο αυτο ... Το μυαλό μου άρχισε και πάλι να απογειωνεται προς τις καυτές αμμουδιές του Ντουμπάϊ ... Ξέρω ειμαι ονειροπολα αλλα ειναι το μονο που με κρατάει όρθια .. Έκανα και τα χαρτια μου για αναπληρώτρια ... Δήλωσα όσες βραχονησίδες υπάρχουν στον χάρτη ... Ή μαλλον δήλωσα και αυτές που δεν υπάρχουν ... Ειμαι τρελη οπως λεει η αδερφη μου ή απλως ταξίδιαρα ψυχή οπως λεει ο αγγελάκας.. Μέχρι την στιγμη της απελευθέρωσης - απογείωσης έπιασα δουλεια σε ενα παπουτσαδικο υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας την οποία δεν θα αναφέρω ... Η μερα κυλάει πολυ γρηγορα ωστόσο κουράστικα... Μεχρι στιγμής αγόρασα δυο ζευγάρια παπούτσια και φοράω οτι ρούχα θέλω ... Κατι το οποιο θα μου το κόψουν στα σίγουρα καθως θα πρεπει να μοιάζω με πωλητρια χωρις γούστο ... Ποτε δεν κατάλαβα γιατι θα πρεπει να μοιάζουμε όλες το ίδιο ενώ θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε το στυλ μας ωςτε να μας εμπιστευτούν οι πελάτες περισσότερο...Επόμενο θέμα αγορές ... Αγόρασα ενα θεϊκό κόκκινο φορεμα το οποιο σκοπεύω να φορέσω στην ορκομωςια μου ... Επισης αγόρασα κρέμ ψηλά πέδιλα και δυο ζευγάρια σανδάλια το ενα λουστρίν σε γήινες ακοχρωσεις και το άλλο στο χρώμα του πούρου με χρυσές λεπτομέρειες ... Πρώτη φορα στην ζωή μου αγοράζω τόσα πολλα πράγματα σε μονάχα μια μέρα ... Επισης βρήκα καινούργιο θαυμαστή ... Δεν με ελκύει καθόλου σαν άντρας παρα μονο σαν φίλος ... Το μέλλον θα δώσεις όλες τις λύσεις ...

Share:

0 σχόλια