Και πάλι μετεξεταστέα... Ή μήπως όχι?

My beloved bloggers , σκέφτηκα να ξεκινήσω στα αγγλικα σήμερα ..έρχονται στιγμές στην ζωή που δίνουμε εξετάσεις άλλοτε προφορικές και άλλοτε γραπτές . Υπάρχουν όμως και αλλα είδη εξετάσεων , οπως οι πρακτικές. Ως μαθήτρια - φοιτήτρια συνήθισα να εξετάζομαι καθε Ιούνιο και να αριστευω με ευκολία . Στην ζωή όμως , ναι αυτήν την τρελιαρα που τρέχει συνεχώς και ο καθένας παλεύει να την πιασει , οι εξετάσεις ειναι διαφορετικές . Σε αυτές αποδείχθηκα πέρα για πέρα αδιάβαστη . Έμεινα μετεξεταστέα και πιστέψτε με αρχικά ντράπηκα , έπειτα το συνήθισα .  Μετεξεταστέα στην φιλία καθως δεν υπήρξα αρκετά συμφεροντολόγα , μετεξεταστέα στον έρωτα γιατι απέφυγα την αλήθεια για να μην πληγώσω και να μην πληγωθώ , τέλος μετεξεταστέα στην δουλειά όταν δεν τόλμησα να ανταπαντήσω στις ύπουλες κομπίνες γύρω μου. Όχι δεν είμαι Αγία απλώς είμαι μια σύγχρονη αγαθή που τώρα μαθαίνει τις γκρι αποχρώσεις της ζωής. Το ζήτημα είναι το εξής , όταν είσαι μετεξεταστέος στις σχολικές εξετάσεις έχεις το δικαίωμα να ξαναδώσεις και αν κοπείς επαναλαμβάνεις την ίδια τάξη. Στις εξετάσεις της ζωής όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα του replay, όπως στις ταινίες. Τα πάντα τα ζεις μια φορά και σίγουρα θα υπάρχει κάποια κοσμική αλήθεια για αυτό. Μέχρι πρόσφατα λοιπόν μπλογκεράκια μου , θεωρούσα μεγίστη ντροπή την αποτυχία. Σήμερα, δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ, είμαι περήφανη για τις αποτυχίες μου. Αυτες με οδήγησαν στις επιτυχίες μου, αυτές μου έμαθαν τι είναι σωστό και τι λάθος. Πράγματι, πληγώθηκα πολύ, ωστόσο προτιμώ να ξέρω τι ανθρώπους έχω δίπλα μου και κατά πόσο μπορώ να βασιστώ πάνω τους. Δεν ανήκω στην κατηγορία των χαζών- ευτυχισμένων ανθρώπων, οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται την τραγικότητα ορισμένων καταστάσεων και κατοικούν μονίμως στο αναπαυτικό αφράτο συννεφάκι τους.

Υ.Γ. αυτό το κείμενο το έγραψα με αφορμή τις εξετάσεις των παιδιών μου και έπειτα από πολλές συναισθηματικές τρικυμίες. Θέλω να δώσω μία τελευταία διδαχή στους μαθητές μου, η ήττα είναι ένα ακόμα θυληκό που κάνει την ζωή σας πιο πικάντικη προκαλώντας σας να συνεχίσετε τον αγώνα. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους εσάς. Και να θυμόμαστε, μετά την καταιγίδα, βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο...

Με αγάπη η teacher σας...

Share:

0 σχόλια