Coco Chanel ή Coco Vasiliki??

Αγαπημένα μου μπλόγκεράκια ,
   Αν μου ζητούσε κανείς να μιλήσω για μόδα και διασημότητες αφενώς θα τον θεωρούσα ρηχό και αφετέρου θα απαντούσα με απόλυτη ειλικρίνεια πως την μόδα την φτιάχνω μονη μου . Κανεις δεν μπορεί να μου πει τι να φορέσω ιδίως οταν κατι δεν με κανει να αισθάνομαι άνετα και ωραία. Ωστόσο βλέποντας μια ταινια σχετικά με την ζωή της γνωστής σε όλους μας Coco Chanel αναθεώρησα σε καποια ζητήματα .. Η μόδα για πολλούς ειναι τέχνη ειναι πάθος μπορεί να μην το καταλαβαινω ωστόσο το σέβομαι πλέον . Ωστόσο η αντίληψη μου για την μόδα του καθενός ενισχύθηκε βλέποντας την δυναμική φιγούρα της Chanel να πηγαίνει κόντρα σε όλες τις στερεες αντιλήψεις της εποχής δημιουργώντας αυτα που ηθελε και οχι αυτα που επέβαλαν άλλοι. Εμπρός λοιπόν στον δρόμο που χάραξε η Γκαμπριέλ - Κοκο πριν απο μερικές δεκαετίες .
Αγαπητά μου μπλόγκεράκια ,
 Αν μου ζητούσε καποιος μια έκθεση με το άτομο που θαυμάζω , πιθανών αυτο το άτομο να ήταν η Σανέλ , οχι για την μόδα της αλλα για την δημιουργική ζωή της , για την ανεξαρτησία της και το πάθος της . Πάντοτε ταυτιζομουν με δυναμικά πρότυπα γυναικών καθως έβλεπα τον εαυτό μου ως άλλο ενα τέτοιο πρόσωπο . Το μονο πράγμα που θα με άγχωνε σε μια δυναμική γυναίκα ειναι η μοναχικότητα της. ΟΛες οι ηρωίδες μου στο τέλος μένουν πάντα μοναχές . Εχουν χασει την αίσθηση της συντροφικότητας μεσα στην απεραντοσύνη της ζωής και το συνειδητοποιούν αργα ή αντικατεστησαν το πάθος για την ανθρώπινη επαφή με το πάθος της εργασίας;
Αγαπητά μου μπλόγκεράκια ,
Αν ποτε ξεχάσω τα όνειρα μου και τους στόχους μου θα ξαναδιαβασω αυτο το ποστ .
Θέλω να δημιουργήσω . Ονειρεύομαι ταξίδια μακρινά . Φοβάμαι μηπως βολευτω και ξεχάσω να αγωνίζομαι . Ελπίζω , θέλω και ονειρεύομαι να βρω την πραγματική αγάπη , τον έρωτα που τοσες φορες εχω ξενυχτήσει διαβάζοντας μα ελάχιστα ζώντας τον .
Τελικα το κέρδος της σημερινής ημέρας ειναι οτι βρήκα άλλο ενα είδωλο για να θαυμάζω , έμαθα λιγα πράγματα για μόδα σε περίπτωση που χρειαστούν σε καποια συζήτηση ρουτίνας και τέλος αποτύπωσα αυτα που φανταζόμουν . Αν μπορείς να το φανταστείς μπορείς να το κανεις οπως έλεγε και ο Disney !! Και ενα τελευταίο ρητό " γηράσκω αει διδασκόμενος ".
Καλο βράδυ μπλόγκεράκια μου .
Η Σιλβη σας .

Share:

0 σχόλια