Χαλάστρα:1. χωριό κοντά στην θεσσαλονίκη ,2. η Σιλβή μετά από πολύωρη ορθοστασία σε κλαμπ

Μπλόγκεράκια μου καλημέρα ... Οπως πάντα ειναι πρώτες πρωινές ωρες και εγω ετοιμάζομαι για υπνο . Ειχα ενα κουραστικό ΠΣΚ καθως πήγα για ψώνια στην θεσσαλονικη. Ψώνια έκανα ελάχιστα ωστόσο ήταν υπεραρκετά για να ανανεώθω ψυχολογικά ... Βγήκα με την φιλη μου η οποια βρισκόταν στην συμπρωτεύουσα και οπως πάντα αντι να βρεθούμε σε ενα ωραιο μέρος επιλέξαμε να πάμε στα πιο κουλά μαγαζιά ... Ωστόσο περάσαμε τελεια... Παρατήρησα λοιπόν πως εχω αρχίσει να αλλάζω . Η φοιτητική μου τρέλα εχει σχεδόν σβήσει ωστόσο κρατάω ενα δείγμα της για να μην γεράσω πριν των ώρα μιυ . Δουλεύω και εχω σοβαρέψει . Και αυτο μου αρεσει ... Το μονο που δεν μου αρεσει ειναι η αίσθηση οτι μεγαλώνω . Ολα γύρω μου αλλάζουν καθ αυτο με αγχώνει . Όλοι ψάχνουν σταθερότητα . Η κολλητή μου φιλη παντρεύτηκε και ειναι έγκυος. Φοβάμαι με την ιδεα και μονο .... Φοβάμαι πως τα όνειρα θα παραμείνουν όνειρα και θα υποταχθώ σε μια ήσυχη καθημερινότητα χωρις απρόοπτα . Μέχρι τότε όμως συνεχίζω να αγωνίζομαι . Και ας ειμαι μονη . Ακόμη αντέχω . Φιλακια αγωνιστικα μπλόγκεράκια μου ...

Share:

0 σχόλια