Στοιχειωμένα παραμύθια και ραγισμένα γοβάκια...

Αγάπητα μου μπλόγκεράκια καλησπέρα... Σήμερα αποφάσισα να διαβαςω κατι που πραγματικα μου αρεσει . Τον εαυτό μου ... Βλέπετε ο καθε συγγραφέας γράφει τον πόνο του, κατι το οποιο θα διασκέδαζα να μάθω οποιοδήποτε άλλο βραδυ . εκτός απο το σημερινό!! Σήμερα προτιμώ κατι ρομαντικό γυναικείο και ευαίσθητο . .. Η μοναξιά με έκανε να νιώσω πιο ευάλωτη απο ποτε. Σε αυτο βοηθηςαν και οι γυναικείες μου ορμόνες , που χορεύουν τςιφτετελι . Εχω απο καιρο συνειδητοποιήσει πως ειμαι καλύτερα μονη μου απο το να βάλω τα λαθος άτομα διπλα μου ... Πάντοτε κορόιδευα αυτα τα ψεύτικα ζευγάρια που παριστάνουν τα ερωτευμένα ενώ αλληλοκερατωνονται σε καθε ευκαιρία .. Ωστόσο υπάρχει το τέλειο ζευγάρι ; Το τέλειο έτερον ήμισυ  ή τζάμπα βασανίζομαι διώχνοντας τους πάντες απο διπλα μου ελπίζοντας στο happy end του παραμυθιού ;; Μαλλον τα παραμύθια εχουν καταστρέψει του κόσμου τα κορίτσια ... Κανεις δεν σου λεει τι γινεται μετα το ζήσαν αυτοί καλα και εμείς καλύτερα .. Κανεις δεν σε προετοιμάζει για την σκοτεινή πλευρα του πριγκιποπουλου . Ωστόσο πήρα το μαθημα μου ακομα και ο φωτεινός ήλιος εχει την σκοτεινή του πλευρα , το φεγγάρι. Σε έναν κοσμο σκοτεινό που το ψέμα και η άπιστια ζέχνουν απο παντού υπάρχει κάπου η ευτυχία ή ειναι ενα όραμα αθεράπευτα ρομαντικών ανθρώπων ;; Η μόνιμα σε απορία, Σιλβή σας...  

Share:

0 σχόλια