NEW BLOG!!!

Καλησπέρααααα μπλοκεράκια μου... Νιώθω ανανεωμένη και δυνατή... Και όλα αυτά αλλάζοντας την εμφάνιση του μπλογκ μου.. Περιμένω σχόλια για το πως σας φαίνεται.. Η αλήθεια είναι οτι την ιδέα την πήρα από το μπλογκ μιας κοπέλας και δεν το μετάνιωσα καθόλου, ακόμα και αν άργησα μέχρι να το διαμορφώσω. Σήμερα για κάποιο λόγο νιώθω σαν να βρίσκομαι πριν την μεγάλη έκρηξη, σαν κάτι μεγάλο πρόκειται να γίνει την επόμενη μέρα. Έχω κολλήσει το μικρόβιο των μαγισσών της Σμύρνης ή είναι απλώς κάποιο ένστικτο ; Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Ερμήνευσα το όνειρο μου ως μια σύγχρονη Κατίνα γκουγκλάροντας τα σημάδια σε online καζαμία. Τα σημάδια όπως τα ερμήνευσα δείχνουν οτι θα κάνω ένα ταξίδι αλλά αυτό θα αργήσει , οτι θα μάθω κάτι άσχημο σχετικά με μια φίλη σε δυο μέρες και γενικά θα γίνουν πολλά καλά αύριο ή μεθαύριο.... Δεν ξέρω σε τι πιστεύω αλλά αν κάτι απο αυτά ισχύει ελπίζω να πάνε όλα καλά με την σχολή μου και τελικά να ορκιστώ. Δεν αντέχω άλλη αποτυχία. Στον ερωτικό τομέα τα πράγματα είναι έτσι και έτσι , στον επαγγελματικό η λέξη σκατά είναι λίγη για να περιγράψει την κατάσταση και η στασιμότητα με πνίγει. Τουλάχιστον γνωρίζοντας οτι έχω τελειώσει οριστικά από την σχολή αν και θα με πονέσει πολύ αυτή η μετάβαση θα είναι μια ανακούφιση οτι κάτι έχω κάνει. Συνεχώς φαντάζομαι την ορκωμοσία μου, να φοράω το τέλειο φόρεμα, περιτριγυρισμένη από καλούς φίλους. Ελπίζω να καταφέρω να χάσω κανένα κιλό αν και δεν έχω σοβαρό πρόβλημα ωστόσο η γυναικεία μου φιλαρέσκεια ξενερώνει όταν βλέπει μια μικρή μάζα λίπους να πετάγεται προκλητικά γύρω από την μέση μου. Όπως καταλαβαίνεται σήμερα δεν έχω μεγάλη έμπνευση. θα δοκιμάσω την τύχη μου κάποια άλλη μέρα... Για την ώρα καλό σας βράδυ μπλοκεράκια μου...

Share:

0 σχόλια