Έτσι είμαι εγώ...


Λατρεμένα μου μπλογκεράκια, υπάρχουν στιγμές που το μυαλό τρέχει και η πένα ζορίζεται. Γράψε σβήσε και φτου από την αρχή. Αυτή η ιστορία μετά από σχεδόν άπειρες διαδρομές και μορφές αποφάσισα να την γράψω για μένα. Ίσως ανακαλύψω κάποιο επιπλέον στοιχείο μου και να ξαφνιαστώ! Είμαι η Σιλβή και αυτό που με χαρακτηρίζει είναι η ικανότητα μου να ξεγλιστρώ από την καθημερινότητα μου μέσω της καλπάζουσας φαντασίας μου. Η πλειονότητα των ανθρώπων γύρω μου πιστεύει ότι είμαι αφηρημένη. Εγώ απλώς βαριέμαι και σκέφτομαι τις δουλειές μου, το πρόγραμμά μου ή κάποια ανοησία που διάβασα στο ιντερνετ ... Όταν δεν βαριέμαι αφηγούμαι ιστορίες, πράγματα που συνέβησαν, στιγμές που έχω νιώσει λιγάκι Γκούφι και άλλα τέτοια ωραία. Μου αρέσει πολύ η ηλικία μου ... Όχι από αριθμητική άποψη αλλά από άποψη ωριμότητας. Είμαι 25 και είμαι καλά! Είναι αυτή η εποχή που ξέρεις τι θέλεις και τι σου ταιριάζει χωρίς καν να μπεις στον κόπο να το δοκιμάσεις. Μια γεύση, ένα άρωμα , μια φίλη ή ένας θαυμαστής. Δεν χάνεις χρόνο σε οτιδήποτε ανούσιο, ζεις κάθε στιγμή ,κάθε λεπτό δίνοντας άλλη βαρύτητα. Μαθαίνεις να ξεχωρίζεις την σκαρταδούρα γρήγορα και να την πετάς έξω από την κατά τα άλλα τακτοποιημένη ζωή σου. Κάποτε φοβόμουν να διώξω κάποιον από δίπλα μου μήπως μείνει κενή η θέση. Ο χρόνος όμως μου έδειξε το γνωστό από την αρχαιότητα << ουδείς αναντικατάστατος>>. Η ρομαντική μου φύση που και που επαναστατεί ωστόσο η λογική επικρατεί. Οτιδήποτε και οποιοσδήποτε άνθρωπος μπορεί να με επηρεάσει αρνητικά μετά από ένα διάστημα υπομονής μεταφέρεται άμεσα στον κάλαθο των αχρήστων. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την σπαταλάω σε ανθρώπους που δεν το αξίζουν. Όταν δεν είμαι καλά ξεφυσάω, τρώω, γράφω πάντα με μουσική ή βουλιάζω στην μπανιέρα αφού την γεμίσω με αφρούς και αρώματα. Επίσης βλέπω παλιές αγαπημένες ταινίες ή διαβάζω με τις ώρες. Έχω αναπτύξει τις δικές μου ψυχοθεραπείες και μου αρέσει. Πατάω το κουμπί στην παύση μέχρι να βρω δυνάμεις για να επανέλθω δριμύτερη. Αν δεν καταφέρω να βρω λύση στα προβλήματά μου με αυτούς τους τρόπους τότε αφήνω τον χρόνο να κυλήσει. Αγαπημένο μου μότο: αν δεν μπορείς να αλλάξεις μια κατάσταση, χαλάρωσε και απόλαυσέ την. Ξοδεύω τα χρήματά μου σε καλλυντικά, νύχια, γόβες και γιατρούς. Τα ταξίδια δεν τα τοποθετώ στα έξοδα αλλά στις εμπειρίες ζωής. Ελπίζω και εύχομαι να κάνω πολλά τέτοια... Η φύση μου είναι άγρια, ατίθαση, ονειροπόλα και ανεξάρτητη. Αγχώνομαι με οτιδήποτε σταθερό μιας και θέλω να έχω ελευθερία κινήσεων. Πάντα στοχεύω κάπου αλλιώς είμαι δυστυχισμένη! Σχεδόν πάντα εννοώ αυτά που λέω, εκτός από την φράση <πάω για καφέ>> μιας και δεν πίνω. Μπορώ να εκφραστώ γραπτώς αλλά όχι προφορικώς σε ανθρώπους που αγαπάω πολύ. Ακούω πολύ συχνά εκφράσεις όπως κάνε αυτό ή εκείνο, άλλαξε, μίλα... Κάθε φορά σκέφτομαι πως έτσι είμαι εγώ και ούτε μπορώ ούτε και θέλω να αλλάξω... Γιατί στην τελική γλυκά μου μπλογκεράκια οι άνθρωποι γύρω μας πρέπει να μας αγαπάνε γι' αυτό που είμαστε και όχι γι' αυτό που πιστεύουν ή θέλουν να γίνουμε... Πφ... Κάπου εδώ τελείωσα λατρεμένα μου μπλογκεράκια. Πρέπει να παραδεχτώ πως το να γράψω μια ιστορία για μένα αποδείχτηκε πολύ δύσκολο και κουραστικό. Ένα είναι το σίγουρο , δεν πρόκειται να το ξανακάνω... Ίσως έπρεπε να μείνω στην πρωταρχική ιδέα : άσπονδοι φίλοι... Σε κάθε περίπτωση δηλώνω παιδί, ίσως λίγο κουρασμένο αλλά παιδί που αρνείται πεισματικά να μεγαλώσει... Με αγάπη η ξενυχτισμένη Σιλβή σας...

Share:

0 σχόλια