Christmas mood on...

Λατρεμένα μου μπλόγκεράκια , οι γιορτές των Χριστουγέννων έφτασαν και παλι ... Χωρις λογο νιώθω ευτυχισμενη , χωρις λογο νιώθω μελαγχολία ... Ειναι μέρες που όλοι δείχνουν τοσο πλούσιοι, τοσο ευτυχισμένοι αλλα εγω ειμαι κακή ψεύτρα ..Δείχνω αυτο που νιώθω τις περισσότερες φορες ... Τα Χριστούγεννα πάντα επερνα πολλα δώρα λογω γενεθλίων , γιορτής αλλα και εποχής ... Τι παραπάνω να ζητήσει ενα παιδι ... Παραμονή Χριστουγέννων ξυπνούσα απο τις 5 τα χαράματα, πήγαινα στο δέντρο και αφού βεβαιώνομουν πως ο Άγιος Βασιλης μας επισκέφτηκε ξυπνούσα την αδερφη μιυ χοροπηδώντας πάνω κατω ασταμάτητα ..επειτα άνοιγα με ανυπομονησία το περιτύλιγμα και τσίριζα χαρουμενη με το παιχνίδι που ανακάλυπτα ...Ποσο ευτυχισμενη ήμουν !!! Μεγαλώνοντας όλο αυτο ξεθώριασε και πλέον το θυμαμαι σαν κιτρινιςμενη ταινια μικρού μήκους ... Ποσο τυχερή ήμουν ... Αν με ρωτάτε πως ειναι τα ονειρεμένα Χριστιυγεννα θα σας έλεγα αυτο με την διαφορα οτι διπλα μου θα ήθελα να στέκεται ο πρίγκιπας του παραμυθιού ...Τα Λαμπιόνια και οι χριστουγεννιάτικες μπαλάντες με κάνουν ρομαντική ... Ωστόσο τα τελευταία χρονια , οι γιορτές των Χριστουγεννων με βρίσκουν μονη ,με την οικογένεια μου να νιώθω πως η ζωή περνάει απο μπροστα μου και εγω απλως την κοιτάζω σαν πεινασμένος θεατής ... Χρειάζομαι μια αλλαγη...εδω και τωρα Άγιε Βασίλη !!! Δεν μπορεί να μην με ακους... Εχουμε άλλωστε το ίδιο όνομα... 


Με χριστουγεννιάτικη διάθεση η Σιλβη σας...

Share:

0 σχόλια